Jeśli coś nie wyświetla Ci się poprawnie, otwórz newsletter w przeglądarce.
 
 
 
 
Marketing wirusowy – jak wykorzystać virale do zwiększania sprzedaży w sklepie?
 
 
Viral marketing można wykorzystać zarówno do promowania konkretnych produktów, jak i do kreowania pozytywnego wizerunku marki. To sposób tani i efektywny. Jak zatem zacząć przygodę z marketingiem wirusowym?...
 
 
 
fot. PKD a sprzedaż internetowa – jakie PKD dla sklepu internetowego?
 
maj 24, 2021
 
PKD a sprzedaż internetowa – jakie PKD dla sklepu internetowego?
 
fot. Kosmetyki i środki czystości – jak kupujemy je w sieci? Raport Ceneo.pl
 
maj 19, 2021
 
Kosmetyki i środki czystości – jak kupujemy je w sieci? Raport Ceneo.pl
 
fot. Sklep internetowy a kasa fiskalna
 
kw. 2, 2021
 
Sklep internetowy a kasa fiskalna
 
 
 
 
fot. Jak zwiększyć sprzedaż na Amazonie?
 
Jak zwiększyć sprzedaż na Amazonie?
cze 10, 2021
 
Odkąd wejście Amazona na polski rynek stało się faktem, coraz więcej przedsiębiorców rozważa skorzystanie z możliwości, jakie oferuje ich biznesom wspomniany serwis. Tym bardziej, że Amazon jako światowy gigant w branży e-commerce, umożliwia szybkie wejście na rynki zagraniczne....
 
 
 
fot. Sklepy internetowe i paczkomaty InPost – jak nadawać paczki?
 
Sklepy internetowe i paczkomaty InPost – jak nadawać paczki?
cze 1, 2021
 
Paczkomaty to szybkie i wygodne rozwiązanie. Zobacz, w jaki sposób z niego skorzystać. ...
 
 
 
fot. Amazon wprowadza kolejne technologie wspierające pracowników
 
Amazon wprowadza kolejne technologie wspierające pracowników
maj 21, 2021
 
Po sukcesie Amazon Robotics w wielu centrach logistycznych Amazon, nadszedł czas na kolejne nowoczesne technologie mające ułatwić pracownikom wykonywanie codziennych obowiązków, przy jednoczesnym zapewnieniu większego komfortu i bezpieczeństwa pracy....
 
 
 
fot. Handel B2B a influencer marketing – czy taki związek może się udać?
 
Handel B2B a influencer marketing – czy taki związek może się udać?
maj 11, 2021
 
Czy warto postawić na współpracę z influencerami realizując sprzedaż w segmencie B2B?...
 
 
 
fot. Sprzedaż B2B – co to jest i na czym polega handel B2B?
 
Sprzedaż B2B – co to jest i na czym polega handel B2B?
kw. 27, 2021
 
Co powinieneś wiedzieć o handlu i współpracy B2B? ...
 
 
 
fot. Ścieżka zakupowa – jak wygląda w Twoim sklepie?
 
Ścieżka zakupowa – jak wygląda w Twoim sklepie?
kw. 15, 2021
 
Zobacz, może sprawić, że klienci porzucą koszyk zakupowy w Twoim e-sklepie....
 
 
 
fot. Jak sprzedawać na Amazonie?
 
Jak sprzedawać na Amazonie?
kw. 14, 2021
 
Zobacz, jak rozpocząć przygodę ze sprzedażą na Amazonie. ...
 
 
 
   
 
 
Jeśli nie chcesz otrzymywać więcej takich wiadomości kliknij tutaj

Twój adres i dane są bezpieczne w naszej bazie danych.
Nie przekazujemy ich żadnym innym podmiotom.
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Media Impression Grzegorz Miłkowski, ul. Podole 60, 30-394 Kraków, NIP 9451970277. W sprawie danych osobowych możesz kontaktować się z nami pod adresem: office@mediaimpression.pl. Nie przekazujemy Twoich danych żadnym nieuprawnionym osobom trzecim. Siłą rzeczy Twoje dane osobowe są powierzane firmie hostingującej dla nas pocztę e-mail. W każdej chwili masz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Przysługuje Ci prawo dostępu do swoich danych oraz możliwość ich poprawienia przez kontakt mailowy na office@mediaimpression.pl. Wniesienie sprzeciwu jest jednoznaczne z wycofaniem zgody na otrzymywanie newslettera portalu socialpress.pl, informacji handlowych i marketingowych. Pełna informacja o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych i Twoich prawach z tym związanych znajduje się pod adresem: https://komerso.pl/polityka-prywatnosci/.
 
Mailing obsługuje freshmail