To oni zdobyli diamenty! Znamy zwycięzców konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2024

To oni zdobyli diamenty! Znamy zwycięzców konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2024

VI edycja konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2024 została rozstrzygnięta. Uroczysta gala finałowa, z udziałem ponad 50 gości z zagranicy odbyła się 23 maja 2024 roku w Hotelu Bellotto w Warszawie. Tego wieczoru 25 firm z branży e-commerce odebrało wyjątkowe wyróżnienia za  swoje osiągnięcia w performance marketingu i afiliacji.

Rekordowa edycja konkursu przyciągnęła autorów najbardziej innowacyjnych, skutecznych i wpływowych kampanii marketingu efektywnościowego z całej Europy.Uroczystą galę otworzyli Prezes e-Izby Patrycja Sass-Staniszewska oraz goście specjalni Poseł Bartłomiej Pejo – Przewodniczący Komisji Cyfryzacji, Innowacyjności i Nowoczesnych Technologii i Luca Cassetti – Secretary General Ecommerce Europe. Organizatorem konkursu jest Izba Gospodarki Elektronicznej.

Świętujemy Diamenty Performance Marketingu EU

Oficjalne ogłoszenie wyników konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2024 organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej oznacza dla agencji Performics tytuł  Agency of the Year. Statuetka Brand of the Year trafiła do LOTu, a nagroda Grand Prix po raz pierwszy była podwójna – otrzymały ją agencja Whites wraz ze swoim klientem – firmą Diagnostyka. Izba Gospodarki Elektronicznej przyznała również dwa tytuły e-Commerce Champion, które w tym roku powędrowały do Kamila Mirowskiego Senior Public Affairs Manager Poland&CEE, Zalando, z kolei European e-Commerce Champion trafił do Wijnand Jongen, Presidenat, Ecommerce Europe. Pełną listę nagrodzonych firm, za którymi stoją profesjonaliści marketingu efektywnościowego i ich zespoły prezentujemy poniżej.

Pierwsze skrzypce w performance

Performance Marketing Diamonds EU 2024 to najważniejszy konkurs w tej domenie e-commerce. Ma na celu wyróżnienie wyjątkowych talentów i przełomowych strategii, które zmieniają branżę marketingu cyfrowego. Całość konkursu – od zgłoszeń przez nominacje, aż po finał – promuje najlepsze praktyki performancowe i afiliacyjne, w tym optymalizację pod kątem wyszukiwarek (SEO), reklamy typu pay-per-click (PPC), marketing afiliacyjny, kampanie w mediach społecznościowych, rozwiązania agencyjne i in-house, marketing treści i pozostałe. Wszystkie zgrupowane były w 19. kategoriach i 4. grupach tematycznych: Performance&Affiliate Marketing, Content Performance, Creative Performance i Strategy Performance.

Nagrody dla profesjonalistów

Performance Marketing Diamonds EU, jako jedyny międzynarodowy konkurs w polskim e-commerce, prezentuje i docenia kampanie marketingu i afiliacji realizowane na polskim rynku i w całej Unii Europejskiej – Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby, podkreśla zasięg jednego z wielu konkursów prowadzonych przez organizację, którą zarządza. – Mając tak szeroką gamę kategorii, umożliwiliśmy uczestnikom zaprezentowanie efektów pracy w różnych aspektach marketingu efektywnościowego. Bardzo zależy nam na podkreślaniu wkładu kompetentnych ludzi w rozwój narzędzi cyfrowych – dodaje.

Performance Marketing Diamonds EU jak co roku premiował kreatywność, innowacyjność, efektywność i wymierny wpływ na biznes. W konkursie mogły brać udział agencje i marki działające na terenie UE. Swój wkład w wysoki poziom rywalizacji miał panel jury, w skład którego weszli cenieni liderzy branży i eksperci marketingu efektywnościowego. O prawidłowy przebieg konkursu dbał audytor – Kancelaria Sowiński i Partnerzy.

gala Performance Marketing Diamonds
źródło: facebook.com/IzbaGospodarkiElektronicznej

Diamenty wśród diamentów

Tegoroczna edycja konkursu była wyjątkowa pod wieloma względami, które dowodzą, że potencjał konkursu stale rośnie. Również w przypadku VI edycji e-Izba mogła pochwalić się największą liczbą zgłoszeń w historii Performance Marketing Diamonds EU. Podczas finału w oświetlonych na różowo klasycznych wnętrzach hotelu Bellotto w Warszawie odbyła się największa i najbardziej uroczysta gala w historii konkursu. Była również integralną częścią pierwszego w  historii Europejskiego Szczytu e-Commerce organizowanego przez e-Izbę. Zwieńczeniem tego wyjątkowego dnia był międzynarodowy networking, ze znaczącą reprezentacją największych organizacji branżowych e-commerce z UE.

Performance Marketing Diamonds EU to cykliczny konkurs, którego celem jest wyróżnienie i uhonorowanie najlepszych praktyk w opisywanej dziedzinie z całej Europy. Konkurs dąży do wyrażenia uznania dla kreatywności, innowacyjności i skuteczności specjalistów ds. marketingu i ich zespołów. To oni dzięki swoim wysiłkom osiągają znakomite wyniki biznesowe i rozwijają całą branże e-commerce.

Biorąc pod uwagę przebieg, zasięg i efekty konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2024 nasze wysiłki w tym kierunku będą kontynuowane – z dumą mówi Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby.

Cieszymy się, że konkurs Performance Marketing Diamonds EU przyciąga uwagę coraz większej liczbie agencji z Polski i Europy. Rośnie również jakość i zasięg prezentowanych kampanii, co dowodzi, że ta gałąź e-commerce zdobywa na znaczeniu. Jurorzy przyznali nagrody najlepszym z najlepszych, których projekty zostały zrealizowane z najwyższą dbałością nawet o najmniejszy detal – dodaje Anastasiya Buryanova, koordynator projektu.

Lista laureatów Performance Marketing Diamonds EU 2024

Blok Performance & Affiliate Marketing

  • The most effective short-term performance campaign – Performics
  • The most effective affiliate program – Zooplus & Tradedoubler
  • The most effective sales campaign – Tradedoubler
  • The most effective paid search campaign – SalesTube & Value Media
  • The most challenging performance campaign – iProspect

Blok Creative Performance

  • The most creative digital campaign – LOT
  • Think-out-of-the-box campaign – ConTrust Communication
  • The most creative use of AI – Bluerank & Rainbow
  • The most creative mobile campaign – Cube Group & mBank

Blok Content Performance

  • ROI content campaign of the year – ORLEN Paczka
  • The most effective video content – Sales&More & LINK4
  • The most effective SEO campaign – Whites & Diagnostyka
  • The best consumer centric content – Kubota

Blok Strategy Performance

  • The best international expansion campaign – LOT
  • The most effective low-budget campaign – ContentHouse & ORLEN Paczka
  • The most effective omnichannel campaign – Performics & OBI Polska & Performance Media
  • The most effective retail campaign – AWIN & Halfprice

Kategorie Główne

  • B2B Campaign of the Year – Havas Media & Pracuj.pl
  • B2C Campaign of the Year – SalesTube & Value Media

Nagrody główne

  • Performance Agency of the Year – Performics
  • Performance Brand of the Year –  LOT

Grand PrixWhites & Diagnostyka

e-Commerce Champion – Kamil Mirowski

European e-Commerce Champion – Wijnand Jongen

*

Gratulujemy laureatom!

Partnerami głównymi konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2024 są Międzynarodowymi partnerami konkursu są:  Bulgarian e-Commerce Association, Ecommerce Europe, Serpact.

Więcej informacji o konkursie: https://pmdiamonds.eu/

KOMERSO jest patronem medialnym konkursu.

źródło: informacja prasowa


Promuj biznes na łamach Komerso.pl!

Zobacz możliwości reklamy w portalu



Redakcja
Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...

Najnowsze artykuły

Send this to a friend