TVN Media daje możliwość publikacji spotów e-commerce

TVN Media daje możliwość publikacji spotów e-commerce

No i bardzo proszę! Rynek e-commerce prężnie się rozwija i coraz więcej firm decyduje się skorzystać z możliwości jakie daje. Dlatego też, TVN Media zdecydowało się dodać nową funkcję reklamy, jaką jest spot e-commerce. 

TVN Media wkracza w rynek e-commerce

Player.pl to platforma do oglądania programów, które zostały wyemitowane w TVN-ie. Dostęp do pewnych treści, ma każdy, nawet niezalogowany użytkownik, natomiast inne, wymagają wykupienia odpowiedniego pakietu. Dla widzów, którzy nie uiszczają tej opłaty jest jednak jeden minus – reklamy. Z tym, że coś, co jest minusem dla jednych, może być ogromnym plusem dla innych, w tym przypadku osób z branży e-commerce. TVN Media wykorzystało bowiem spoty reklamowe, które pojawiają się niezalogowanym użytkowników i odtąd reklamodawcy mogą wykorzystywać je jako treści e-commerce, o czym niedawno przeczytaliśmy an stronie tvnmedia.pl. Powód? TVN twierdzi, że taki rodzaj reklamy jest skuteczniejszy, a dodatkowo zwiększa interakcję między reklamodawcą, a odbiorcą ich treści. Jako inspirację natomiast, podaje spot IKEI z roku 2018, gdzie obok pojawiały się też ceny. A skoro już pojawia się wycena produktu, to dlaczego nie przejść od razu do zakupu?

Pierwszy klient? Oczywiście IKEA!

Skoro IKEA była inspiracją, to nie powinno nikogo również dziwić, że stała się pierwszym klientem TVN Media. Jak twierdzi firma ze Szwecji, dla nich to był naturalny odruch do próbowania innowacyjnych rozwiązań. Co zrodziło się z tej współpracy?

Powyższy spot, pojawił się w okresie świątecznym, ale dobra wiadomość jest taka, że od stycznia każdy klient TVN Media może z niego korzystać.

TVN Media daje możliwość publikacji spotów e-commerce

 

Send this to a friend