Amazon.pl już dostępny dla polskich klientów
Od dziś klienci z Polski mogą robić zakupy na Amazon.pl, ciesząc się niskimi cenami ponad 100 milionów produktów z ponad 30 kategorii oraz bezpłatną dostawą przy zamówieniach spełniających określone warunki.
Klienci mogą już kupować na Amazon.pl od tysięcy europejskich i polskich firm. W ramach tego mogą korzystać z darmowej dostawy dla zamówień powyżej 100 PLN, sprzedawanych i wysyłanych przez Amazon.
Ponad 30 kategorii produktów
Amazon.pl oferuje szeroki wybór produktów z ponad 30 kategorii, takich jak książki, elektronika użytkowa, sport i rekreacja, narzędzia i artykuły gospodarstwa domowego, zabawki i produkty dla dzieci. Co więcej, urządzenia Amazon, w tym nowe międzynarodowe wersje urządzeń Echo i Echo Dot oraz Kindle Paperwhite, są także dostępne w sprzedaży na polskiej wersji serwisu.
– Jesteśmy podekscytowani uruchomieniem Amazon.pl i możliwością zaoferowania polskim klientom wyboru spośród ponad 100 milionów towarów, w tym dziesiątek tysięcy produktów polskich firm – powiedział Alex Ootes, wiceprezes ds. rozwoju w UE, Amazon. – Dzisiaj ruszamy ze sprzedażą na Amazon.pl. Będziemy nadal ciężko pracować, aby zdobyć zaufanie polskich klientów poprzez zwiększanie wyboru produktów, zapewnienie niskich cen oraz dostarczanie pozytywnych i godnych zaufania doświadczeń zakupowych.
Wygodne zakupy na Amazon.pl
Polscy klienci mogą wygodnie robić zakupy z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie, z łatwym procesem zwrotów i obsługą klienta w języku polskim za pośrednictwem aplikacji Amazon Shopping oraz poprzez przeglądarki internetowe. Mogą również w prosty sposób przeglądać ciągle zwiększającą się ofertę, czytać opinie klientów, wyświetlać spersonalizowane rekomendacje, tworzyć listy życzeń i śledzić swoje zamówienia. Do wyboru mają płatności za pomocą kart Visa, Mastercard oraz za pośrednictwem usług Przelewy24 i BLIK.
Amazon oferuje szeroką gamę produktów pochodzących zarówno od polskich przedsiębiorstw, jak również od dużych, lubianych producentów. Klienci mogą znaleźć produkty w świetnych cenach, oferowane przez polskie marki, takie jak Zelmer, Gerlach, Trefl, Bambino, Krosno, a także międzynarodowe, między innymi ASUS, Mattel, Hasbro, LEGO i Bosch.
Urządzenia Amazon także dostępne w Polsce
Od dzisiaj na stronie Amazon.pl będą dostępne dla polskich klientów międzynarodowe wersje urządzeń Echo i Echo Dot. Echo i Echo Dot to głośniki połączone z chmurową usługą Alexa umożliwiającą interakcje za pomocą głosu. Klienci w Polsce mogą korzystać z Alexy w języku angielskim, zyskując teraz głosowy dostęp do Spotify, serwisu wiadomości z RMF FM, lokalnych radiostacji z TuneIn oraz informacji lokalnych, a także do innych popularnych funkcji Alexy, takich jak timery, alarmy, pogoda, inteligentny dom, połączenia Alexa-to-Alexa i wiele innych. Międzynarodowa wersja Echo będzie dostępna od 349,99 zł, a Echo Dot od 199,99 zł i będą one dostępne w wersji Charcoal (kolor czarny).
Czytnik książek elektronicznych Kindle Paperwhite jest również od dziś dostępny na platformie. Kindle Paperwhite jest wodoodporny i posiada przeciwodblaskowy wyświetlacz, na którym można czytać jak na prawdziwym papierze, nawet w pełnym słońcu. Dzięki regulowanemu oświetleniu można korzystać z niego w pomieszczeniach i na zewnątrz, w dzień i w nocy. Wszystkie e-czytniki Kindle są lekkie, przenośne, zapewniają nie godziny, a tygodnie pracy na jednym ładowaniu baterii i mieszczą tysiące książek. Kindle Paperwhite dostępny jest już od 649,99 zł.
Amazon w Polsce
Amazon działa w Polsce od 2014 roku. Amerykańska Izba Handlowa ogłosiła w 2020 roku, że Amazon jest największym amerykańskim pracodawcą w kraju i trzecim co do wielkości amerykańskim inwestorem. Amazon stworzył ponad 18 000 stałych miejsc pracy w dziewięciu nowoczesnych centrach logistycznych: w Sadach (pod Poznaniem), Sosnowcu, Kołbaskowie (koło Szczecina), dwóch obiektach w Bielanach Wrocławskich, Pawlikowicach (koło Łodzi), Łodzi, Okmianach (koło Bolesławca) i Gliwicach oraz w biurze Amazon Web Services i w Centrum Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku, które dostarczają innowacyjne rozwiązania wspierające produkty i usługi Amazon na całym świecie, w tym rozwiązania głosowe Alexa.
W 2021 roku uruchomione zostanie 10. centrum w Świebodzinie, gdzie powstanie ponad 1 000 nowych etatów. Od początku pandemii, wszystkie oddziały Amazon przyjęły jako nadrzędny priorytet zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom, inwestując w 2020 roku ponad 11,5 miliardów dolarów w realizację tego celu.
Możliwości rozwoju dla polskich firm na Amazon.pl
Dzięki uruchomieniu Amazon.pl, polskie firmy będą mogły łatwiej sprzedawać swoje produkty na Amazon, docierać do większej liczby klientów i dzięki temu rozwijać się. Amazon zainwestował miliardy dolarów w infrastrukturę i usługi techniczne, które pomagają małym i średnim firmom dotrzeć do nowych klientów w Polsce i na całym świecie.
Platforma oferuje proste narzędzia do wystawiania ofert, które obsługują wszystkie osiem europejskich serwisów Amazon, umożliwiając łatwe rozszerzenie rynków zbytu o inne kraje europejskie. Zapewnia także wsparcie online 24/7 dla Partnerów Sprzedaży, przyjazne i przejrzyste warunki sprzedaży i opłat oraz raporty i narzędzia analityczne pomagające rozwijać się przedsiębiorstwom. Obecnie 1,7 miliona małych i średnich firm sprzedaje w sklepach Amazon na całym świecie, a w 2019 roku ponad 200 000 przedsiębiorców odnotowało wartość sprzedaży przekraczającą 100 000 dolarów.
– Dziś tysiące europejskich i lokalnych partnerów sprzedaży oferuje swoje produkty na Amazon.pl i w naszych innych sklepach Amazon w całej UE, a także w USA. Cieszymy się, że nasi międzynarodowi klienci mogą wybierać z oferty polskich firm, każdym zakupem przyczyniając się do ich rozwoju – mówi Alex Ootes. – Dzięki Fulfillment by Amazon (FBA) nasi polscy partnerzy handlowi mogą po prostu raz wystawić swoje produkty na sprzedaż we wszystkich naszych siedmiu europejskich serwisach. Małe i średnie firmy, sprzedające na Amazon, stworzyły szacunkowo 1,6 miliona miejsc pracy na całym świecie i mamy nadzieję, że polskie firmy będą prosperować w ten sam sposób. Z tego powodu rozpoczynamy specjalną promocję dla naszych partnerów handlowych, obniżając opłaty za polecanie naszych usług przez 12 miesięcy.
Źródło: informacja prasowa Amazon
Promuj biznes na łamach Komerso.pl!