Digitalizacja to przyszłość branży retail – bezpłatna konferencja Comarch
Przedsiębiorstwa z branży handlu detalicznego co rusz wprowadzają kolejne nowości technologiczne, które ułatwiają klientom dokonywanie zakupów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w internecie. Bezpłatne przesyłki, wymiana i zwrot towarów czy usługa click & collect to już standardowe udogodnienia. Aby przekonać odbiorców przedsiębiorcy muszą sięgać po coraz to nowsze rozwiązania. Jakie? Odpowiedź na to pytanie padnie podczas konferencji „Comarch Retail 2019. Digitalizacja w retail”.
Podczas konferencji eksperci Comarch zaprezentują, jak wykorzystać systemy informatyczne ERP, aby poprawić wskaźniki sprzedaży oraz przygotowywać oferty zgodne z oczekiwaniami kupujących. Ciekawym punktem konferencji będzie panel dyskusyjny o marketingu w sieciach handlowych i działaniach promocyjnych. Moderatorem panelu będzie Radosław Rybiński, dyrektor zarządzający Evigo.com.
Budowanie lojalności
Część prezentacji będzie poświęcona tematyce budowy lojalności i zaangażowania klientów. O tym jak przygotować atrakcyjny program lojalnościowy oraz zachęcić klientów do udziału w nim, a także jak takie działania marketingowe przekładają się na wzrost sprzedaży opowie Łukasz Słoniewski, konsultant ds. systemów Loyalty & Marketing w Comarch.
Uczestnicy będą mieli również okazję wziąć udział w prezentacji projektów wdrożeń systemów Comarch w holenderskiej galerii handlowej Hudson’s Bay, firmie kosmetycznej Oriflame oraz francuskiej sieci sklepów z odzieżą i obuwiem La Halle.
Zapisy na wydarzenie
Konferencja odbędzie się już jutro, 13 czerwca w Multikinie w galerii handlowej Złote Tarasy w Warszawie. Udział jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na stronie: https://retail2019.comarch.pl/, gdzie także dostępna jest pełna agenda.
– Przedsiębiorstwa z branży handlu detalicznego to bardzo świadome informatycznie firmy. Menedżerowie doskonale zdają sobie sprawy, że muszą nadążać za nowinkami technologicznymi, a często wyprzedzać trendy. Oferta technologiczna sieci handlowych i sklepów detalicznych musi być atrakcyjna, uniwersalna i intuicyjna, ponieważ ich klientami są zarówno millenialsi, jaki silversi, czyli pokolenie 55+. Dlatego branża retail odważnie inwestuje w systemy informatyczne i konferencje takie jak Comarch Retail 2019. Nasze konferencje są doskonałym miejscem, aby zdobyć odrobinę wiedzy z zakresu rozwiązań do planowana i zarządzania sprzedażą czy też budowy strategii omnichannel – Zapraszam do zapoznania się z pełną agendą i rejestracji na konferencję – mówi Witold Podgórski, product manger systemów Comarch ERP.
„Comarch Retail 2019” to obowiązkowe wydarzenie dla dyrektorów operacyjnych, sprzedaży i marketingu, menedżerów ds. innowacji oraz osób odpowiedzialnych za merchandising, logistykę i transport, a także specjalistów ds. handlu internetowego.
KOMERSO jest patronem medialnym wydarzenia.
Promuj biznes na łamach Komerso.pl!