Znamy laureatów konkursu e-Commerce Polska awards 2019

Znamy laureatów konkursu e-Commerce Polska awards 2019

Już po raz siódmy poznaliśmy laureatów prestiżowego konkursu e-Commerce Polska awards. Jego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej, a zgłoszone firmy oceniało Jury złożone z ekspertów branży e-commerce.

Statuetki trafiły do podmiotów wyróżniających się wizją, innowacyjnym myśleniem i przede wszystkim sukcesami e-biznesowymi. Tegoroczna edycja została poszerzona o nowe kategorie dla e-usług – best marketing tool, best logistic tool oraz best innovation in technology. Główną nagrodę Best In otrzymało OLX.pl. Laureatami tegorocznej edycji są m.in.: eobuwie.pl, Decathlon, CCC, Answear.com, Egmont.pl czy Lancerto.com.

Uroczysta gala

Laureaci zostali ogłoszeni podczas uroczystej Gali, która odbyła się 24 września br. w Kinie Elektronik. Na rozdaniu nagród spotkali się przedstawiciele największych i najważniejszych podmiotów działających w obszarze e-commerce w Polsce.

,,Konkurs od lat kierowany jest do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów, platform e-commerce oraz e-usług i e-finansów. Honorowane są w nich firmy z jasną strategią, ciekawą wizją i innowacyjnym podejściem do e-commerce. Tytuł laureata e-Commerce Polska awards jest potwierdzeniem jakości działania firmy oraz zaufania, jakim darzą ją jej klienci. W tym roku odnotowaliśmy rekordową liczbę zgłoszeń, konkurencja była ogromna, więc chciałabym jeszcze raz pogratulować laureatom” – podkreśla Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby.

Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej, Patrycja Sass-Staniszewska, nie tylko pogratulowała laureatom oraz wręczyła nagrodę główną w konkursie. Podczas tej Gali przedstawiła kolejną inicjatywę e-Izby, doceniającą już nie tylko sklepy, ale przede wszystkim osoby, które stoją za ich sukcesami. W 2020 roku odbędzie się pierwsza edycja konkursu Dyrektor e-Commerce Roku. Dodała również, że wraz z nowym rokiem, e-Izba będzie aktywna w nowym regionie – Trójmieście.

źródło: facebook.com/Izba-Gospodarki-Elektronicznej

„e-Commerce Polska awards to uhonorowanie firm które, wychodząc poza utarte schematy, inwestują w innowacje i poszukują nieszablonowych rozwiązań. To także zwrócenie uwagi na oczekiwania i potrzeby kupujących, wyznaczanie nowych standardów na rynku w zakresie UX oraz kompleksowej obsługi klienta. Teraz, w czasach ogromnej konkurencji na rynku – także e-commerce’owym – najważniejsza jest lojalizacja i budowanie relacji z kupującymi, a rozwiązania, które prezentowane są rokrocznie przez uczestników ECP, są świetnym przykładem, że można w swoich działaniach pójść o krok dalej.” – Dorota Ubysz, wiceprezes zarządu Dotpay/ecard, członkini Jury.

ZWYCIĘZCY KONKURSU e-Commerce Polska awards 2019

Kategorie dla podmiotów e-commerce:

  • DESIGN & USABILITY

Dla podmiotów małych:
– Egmont.pl

Dla podmiotów średnich i dużych:
– Lancerto.com

  • BEST CAMPAIGN

Dla podmiotów średnich i dużych:
– OLX.pl

  • BEST IN OMNICHANNEL

Dla podmiotów średnich i dużych:
– Decathlon.pl

  • BREAKING THE DOUBTS

Dla podmiotów małych:
– Egmont.pl

Dla podmiotów średnich i dużych:
– eobuwie.pl

  • BEST ON MOBILE

Dla podmiotów średnich i dużych:
– CCC.eu

  • BEST IN CROSSBORDER

Dla podmiotów średnich i dużych:
– ANSWEAR.com

  • THINK OUT OF THE BOX

Dla podmiotów małych:
– e-torty.pl

Dla podmiotów średnich i dużych:
– Skoda Sklep Online

Kategorie dla e-usług: 

  • BEST TOOL FOR E-COMMERCE

SAMITO

  • BEST MARKETING TOOL

BLUERANK

  • BEST LOGISTIC TOOL

X-press Couriers

  • BEST INNOVATION IN TECHNOLOGY

SAMITO

Kategorie dla e-finansów:

  • BEST ON-LINE INSURER

Grupa PZU

  • INNOVATIVE E-PAYMENT SOLUTION

Polski Standard Płatności – BLIK

Best in: 

OLX.pl

źródło: facebook.com/Izba-Gospodarki-Elektronicznej

Audyt nad przebiegiem konkursu sprawowała Kancelaria Lubasz i wspólnicy.

Dziękujemy partnerom głównym tegorocznej edycji – Allegro oraz Insider – za współpracę Podziękowania również dla Dotpay i ORBA, partnerów poszczególnych kategorii.

KOMERSO jest patronem medialnym wydarzenia.

Polecamy tę konferencję

Akademia Marketingu: (Z)mierz się z content marketingiem