e-Izba przedłuża termin zgłoszeń do konkursu Performance Marketing Diamonds EU

e-Izba przedłuża termin zgłoszeń do konkursu Performance Marketing Diamonds EU

Konkurs Performance Marketing Diamonds EU to przestrzeń największej, corocznej rywalizacji agencji performance, wydawców, domów mediowych oraz firm. Jego idea pozostaje niezmienna w kolejnej, już 6. edycji – podsumowanie dokonań agencji i firm oraz zaprezentowanie ich szerokiemu gronu profesjonalnych odbiorców. Ponieważ Performance Marketing Diamonds  EU, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej zbudował już europejską renomę, udział w nim to także wyróżnienie, którego echa są obecne na wszystkich rynkach Unii Europejskiej.

Zwiększając szanse

e-Izba zdecydowała przychylić się licznym prośbom firm i o tydzień (do 12.02) przedłuża termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu. To kreuje kolejną szansę dla agencji, wydawców i domów mediowych, których praca w tle biznesu jest jak tak samo ważna, jak wysiłek zespołów prowadzących projekty godny nagrodzenia.

Jury Performance Marketing Diamonds  EU oceni projekty prowadzone na 27 rynkach Unii Europejskiej w kategoriach z bloków tematycznych:

  • Performance&Affiliate Marketing
  • Creative Performance
  • Content Performance
  • Strategy Performance

Do tego też można zgłosić swoje kampanie w kategoriach głównych: B2B Campaign of the Year oraz B2C Campaign of the Year.

Jurorzy jak co roku będą mieć ręce pełne pracy, bo zgłoszeń progresywnie przybywa.

Droga do diamentów

Kategorie Performance Marketing Diamonds  EU odpowiadają czasom, które wyznacza szybki rozwój algorytmów, zmiany zachowań konsumentów, transformacja biznesu oraz platform. Te zjawiska oddziałują silnie na rynek, który jak zawsze ceni sobie innowacje, zwinność i gotowość na ciągłe zmiany. Wymienione wartości niezmiennie dostarczają agencje performance, firmy, wydawcy i domy mediowe działające w obszarach performance’u i afiliacji. To do nich szczególnie adresowany jest konkurs, niezależne od wielkości. W dzisiejszym świecie liczy się przecież znajomość narzędzi AI, biznesowy spryt w dążeniu do celu i skuteczność.

  • Ten konkurs pozwala firmom konkurować o miano najlepszych w całej Unii Europejskiej, a przez to zaprezentować innowacyjność szerokiemu rynkowi – Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej podkreśla uniwersalność Performance Marketing Diamonds EU w kategoriach zasięgu rynkowego i poszczególnych domen performance marketingu. – Tutaj budujemy międzynarodowy prestiż polskich specjalistów e-marketingu.

Diamenty są wieczne

Na uroczystej gali kończącej tegoroczną edycję Performance Marketing Diamonds  EU 23 maja 2024 r. poznamy zwycięskie firmy i agencje. Dowiemy się tego, kto otrzyma tytuł Performance Agency of the Year oraz Performance Brand of the Year. Firmę z laurem Grand Prix poznamy w finale wieczoru, który jak zawsze zapowiada się jako wielkie networkingowe i towarzyskie wydarzenie.  Teraz już tylko krok, aby wziąć w nim udział!

https://pmdiamonds.eu/

Konkurs odbywa się pod opieką audytora, kancelarii Sowiński i Partnerzy.

Partnerzy międzynarodowi: Bulgarian E-commerce Association, Ecommerce Europe oraz Serpact.

e-Izba tworzy diamenty – Twój zespół na nie zasługuje!

KOMERSO jest patronem medialnym konkursu.


Promuj biznes na łamach Komerso.pl!

Zobacz możliwości reklamy w portalu



Redakcja
Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...

Najnowsze artykuły

e-Izba przedłuża termin zgłoszeń do konkursu Performance Marketing Diamonds EU

 

Send this to a friend