Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2021 wystartował

Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2021 wystartował

Od 12 stycznia można zgłaszać się do trzeciej edycji konkursu Performance Marketing Diamonds CEE. Jest to pierwszy i jedyny w Polsce międzynarodowy konkurs skupiający się na obszarach performance marketingu i afiliacji. To szansa dla polskich agencji na pokazanie działań nie tylko w kraju, ale i w całym regionie CEE. 

W ramach konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej wyłonione zostaną najlepsze działania i kampanie z roku 2020 w kilku kategoriach tematycznych.

Szczególnie ważna w konkursie jest międzynarodowość – jest on szansą dla polskich firm na pokazanie siebie poza granicami kraju. I na odwrót, firmy z regionu CEE, które prowadzą działania performance marketing, mogą zgłosić się do konkursu i udowodnić swoją efektywność.

Kategorie konkursowe

Zgłoszenia są przyjmowane tylko i wyłącznie w języku angielskim.

Firmy mogą zgłosić się w kategoriach:

  • The most effective mobile campaign
  • The most effective lead generation campaign
  • The most effective social media campaign
  • The most effective SEM campaign
  • The most effective affiliate program
  • The most effective video campaign
  • The most effective use of data
  • The most effective sales campaign
  • The most effective use of influencer marketing in performance
  • Open category
  • Performance creativity in crisis
  • The integrated campaign of the year

Main Categories:

  • Performance or/and Affiliate agency of the year
  • Performance technology of the year

Jury konkursu podczas obrad przyznaje także nagrodę Grand Prix. W 2019 roku to największe wyróżnienie odebrał Bluerank wraz z Doz.pl

Zgłoszenia

Zgłoszenia przyjmowane są do 11 marca. Udział w konkursie jest płatny, obowiązują 3 progi cenowe. Do 26 stycznia obowiązuje najniższa cena zgłoszeń. Więcej informacji znajduje się na stronie: https://performancedaycee.com/pmdiamonds/

Partnerem konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2021 jest Apifonica. Audyt nad przebiegiem konkursu sprawuje kancelaria Sowiński i Partnerzy.

„Cieszymy się, że dołączyliśmy do grona partnerów Performance Marketing Diamonds, ważnej inicjatywy pokazania najlepszych rozwiązań, osób i firm, które w trudnym okresie 2020 roku wykazały się nowymi pomysłami, realizacjami i ideami w komunikacji z rynkiem. Działając na wielu europejskich rynkach, w specjalizacji komunikacji z klientem, jest to dla nas bardzo ważne, aby wesprzeć najlepsze działania i pokazać je na rynkach międzynarodowych. Osobiście liczę na wiele zgłoszeń i trudne decyzje przy wyłonieniu laureatów, co będzie obrazować jakość naszego rynku Performance Marketing” – komentuje Łukasz Woźnica, Business Development Director, Apifonica.

Komerso jest patronem medialnym wydarzenia.


Promuj biznes na łamach Komerso.pl!

Zobacz możliwości reklamy w portalu



Redakcja
Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...

Najnowsze artykuły

Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2021 wystartował

Send this to a friend