Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2022 wystartował
Można już zgłaszać wyjątkowe projekty i kampanie z obszarów performance marketingu i afiliacji do konkursu Performance Marketing Diamonds CEE, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To czwarta edycja pierwszego w Polsce międzynarodowego konkursu skoncentrowanego na tych dwóch kluczowych dla sklepów internetowych i marketplace’ów obszarach. To szansa dla wszystkich zgłaszających się na pokazanie swoich działań nie tylko w kraju, ale także w Europie Środkowo-Wschodniej.
O Performance Marketing Diamonds CEE
Największą wartością konkursu Performance Marketing Diamonds CEE jest jego międzynarodowy zasięg. To unikalna szansa dla polskich firm na pokazanie swoich projektów i osiągnięć poza granicami naszego kraju. Z kolei dla firm, które realizują kampanie performance marketingowe w innych krajach europejskich to możliwość prezentacji swojej działalności w Polsce.
Zgłoszenia w języku angielskim można składać za pośrednictwem strony internetowej za pośrednictwem strony internetowej do 23 lutego 2022 roku.
Dwukrotne zdobycie nagrody Grand Prix w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE ma dla nas bezcenną wartość w kontekście docenienia pracy zespołu specjalistów, wyróżnienia naszych klientów inwestujących w innowację oraz wzmacniania wizerunku marki Bluerank. Patrząc z perspektywy strategicznej, otrzymane wcześniej nagrody w poszczególnych kategoriach konkursu stanowią dowód słuszności naszych działań digital marketing w zakresie analizy, głębokiego zrozumienia i efektywnościowego wykorzystania Customer Journey. Ostatecznie uważam, że konkurs Performance Marketing Diamonds CEE pomaga kształtować rynek działań performance i pokazuje wspaniałą pracę, która zostaje doceniona przez ekspertów branży e-commerce – podsumował Zbigniew Nowicki, Co-managing Director Bluerank, Laureat Grand Prix 2021
Sześć nowych kategorii
By w pełni oddać obraz zmian jakie zaszły na rynku w 2021 roku, w czwartej edycji Performance Marketing Diamonds CEE wprowadzono sześć nowych kategorii:
- w kategoriach podstawowych są to: „best pandemic effects”, „long-term performance cooperation”, „the most effective content marketing campaign” oraz „the most effective performance campaign for CEE (excluding Polish market)”
- w kategoriach głównych nowościami są kategorie: „Media Publisher of the year” oraz „Performance Brand of the year”
Kategorie konkursowe
Kampanie i projekty można zgłaszać w następujących kategoriach:
Kategorie Podstawowe:
- the most effective mobile campaign
- the most effective lead generation campaign
- the most effective social media campaign
- the most effective SEM campaign
- the most effective affiliate program
- the most effective video campaign
- the most effective sales campaign
- the most effective use of influencer marketing in performance
- best pandemic effects
- long term performance cooperation
- the most effective content marketing campaign
- the most effective performance campaign for CEE (excluding Polish market)
- the integrated campaign of the year
Kategorie Główne:
- Media Publisher of the year
- Performance technology of the year
Jury konkursu
Kapituła konkursu podczas obrad wybierze laureata Grand Prix, czyli najlepszego z najlepszych. Dodatkowo w trakcie Gali poznamy najlepszą agencję performance marketingu i najlepszy brand w obszarze performance marketingu. Zwycięzcami zostaną firmy posiadające największą liczbę statuetek w kategoriach konkursowych.
Rok do roku mamy coraz większą liczbę zgłoszeń co pokazuje jak rośnie rynek i jak rośnie znaczenie kampanii performance zarówno w Polsce jak i zagranicą. Aby zapewnić międzynarodowy zasięg tego konkursu i należycie wypromować go w CEE, do projektu ponownie zaprosiliśmy Ecommerce Europe – Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej
Prace będzie oceniać jury, w którego składzie zasiądą m.in.:
- Artur Malinowski, Empik
- Barbara Matkowska-Włosek, TIM S.A.
- Daniel Rogiński, Zalando
- Łukasz Woźnica, Apifonica
- Jakub Rybałtowski, Decathlon
- Justyna Andreas, Packeta
- Marek Spadło, Kinguin
- Michał Pachnik, CCC
- Robert Biegaj, Offerista Group Poland
- Wojciech Tomaszewski, ANSWEAR.com
Wśród laureatów edycji 2021 znalazły się takie firmy jak: SalesTube wraz z Value Media, Bluerank, Tradedoubler, FormUp, CCC, Mullenlowe MediaHub wraz z Decathlon, Cube Group. W 2021 roku największe wyróżnienie Grand Prix odebrał Bluerank.
Więcej informacji znajduje się na stronie: https://performancedaycee.com/pmdiamonds/
Link do regulaminu konkursu tutaj.
KOMERSO jest patronem medialnym konkursu.
Promuj biznes na łamach Komerso.pl!