Koszyk Eventów #1
Stały rozwój jest podstawą wzrostu efektywności Twoich działań. Służymy informacjami o wydarzeniach, konwentach, konferencjach i spotkaniach, które są godne polecenia dla wszystkich specjalistów z branży e-commerce.
E-commerce po berlińsku
Jeżeli zaliczacie się do fanów konwencji branżowych targów wystawowych, powinniście zainteresować się najnowszą inicjatywą organizatorów katowickich Targów eHandlu. Po ostatniej – 10. edycji tego wydarzenia wszyscy, którzy czują niedosyt wartościowych treści i wystawców mogą zainteresować się 1. edycją E-commerce Berlin Expo. Organizatorzy z Fundacji Polak 2.0 zapraszają do niemieckiej stolicy już 27 kwietnia b.r. Dzisiaj udostępniona została pełna agenda wydarzenia, a w niej m.in. prelekcje dotyczące zagadnień:
– wejścia na rynki międzynarodowe;
– mechanizmów dotarcia z ofertą do klienta zagranicznego;
– analizy case study dużych marek (Allegro, Amazon, Ebay).
Warto dodać, że prelekcje przeznaczone są dla osób posługujących się językiem angielskim!
Ocean wiedzy o email marketingu
Wielkimi krokami zbliża się także czwarta edycja konferencji organizowanej przez FreshMail. Mail My Day to dwa dni wypełnione po brzegi prelekcjami i warsztatami. Nie trudno zgadnąć, że tematyka oscyluje wokół kwestii email marketingu. Jeśli się uczyć, to od najlepszych – wśród prelegentów i prowadzących warsztaty znajdziecie mi.n:
– Natalię Hatalską (Człowiek – najważniejszy trend w technologii 2016);
– Daniela Kędzierskiego (Jak zrobić sexy automatykę czyli Lead generation on Facebook z FreshMailem);
– Artura Kurasińskiego (zacznij wykorzystywać wideo albo giń);
– Michała Sadowskiego (Budowa relacji z użytkownikami sieci, jako dźwignia sprzedaży).
Potężna dawka wiedzy i okazja do nawiązania ciekawych branżowych znajomości 🙂
Szczyt e-commerce
31 maja b.r. w Warszawie będzie miała miejsce konferencja dla wszystkich mierzących wysoko – E-commerce Summit. To wydarzenie, które przekrojowo traktuje o najważniejszych kwestiach działalności w sieci, pozwalających dostać się do czołówki sprzedaży detalicznej za pośrednictwem Internetu a ponadto utrzymać wysoką pozycję na dłużej. Wybierając się ostatniego dnia maja do Warszawy, będziecie mieli okazję m.in. wziąć udział w prelekcji Jakuba z Gierszyńskiego z Decathlon Polska, która ma dotyczyć roli e-sklepu w rozwoju organizacji. Z kolei Artur Racicki z agencji Social WIFI opowie o tym jak za pomocą WI-FIw sklepie transferować klientów do e-sklepu.
Na Komerso.pl regularnie będziemy informować Was o tym gdzie warto się pojawić i na jakie wydarzenia zwrócić uwagę! 🙂
Promuj biznes na łamach Komerso.pl!