Nominowani w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE
Znamy już Nominowanych w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE. Zwycięzców poznamy podczas Gali, która odbędzie się w czwartek 27 września 2018 roku w Warszawie.
Performance Marketing Diamonds CEE to pierwszy w Polsce międzynarodowy konkurs, który obejmuje obszar performance marketingu i afiliacji. Przedsiębiorcy zostają nominowani i nagradzani za efektywność prowadzonych działań marketingowych. Dzięki tego rodzaju konkursom wiele polskich firm może zaprezentować swoje osiągnięcia – również te o charakterze międzynarodowym. Marketing internetowy i era digitalu sprawiły, że w zakresie performance marketingu i afiliacji poprzeczka podniesiona została bardzo wysoko. Poniżej lista nominowanych.
NOMINEES IN PERFORMANCE MARKETING DIAMONDS CEE 2018
The most effective mobile campaign:
- Semahead – mobile campaign for Pakuten
- Tradedoubler – mobile campaign for Komfort
The most effective lead generation campaign:
- Content House – Performance Content Marketing for mFinanse (mBank Group)
- Freshmail – “Zakochan(i)e w zupach” Campaign
- pl – lead generation campaign for Grupa Azoty
- Tradedoubler – lead generation campaign for ING Bank Śląski
The most effective social media campaign:
- Awin – social media campaign for Steal Alert
- Business Factory – Facebook campaign for Tchibo
- Semahead – social media campaign for Pakuten
- pl – Audio Bible campaign
The most effective affiliate program:
- Awin – Born2be affiliate program
- Optimise – Showmax.com affiliate program
- Tradedoubler – NJU MOBILE affiliate program
The most effective use of data:
- Business Factory – activities for Allegro
- Optimise – activities for Neckermann Polska
The most effective sales campaign:
- Bluerank – WorldBOX – Let’s go shopping! How to sell out of the box
- Performics – W.KRUK campaign
- Semahead – BRW: Multichannel communication in a 360-degree campaign.
- Tradedoubler – RTV EURO AGD The Black Friday Weeks sales campaign
- Trade Tracker Polska – Sunday @home THE CHALLENGE IS THE OPPORTUNITY
The integrated campaign of the year:
- Bluerank – Euroloan integrated campaign
- Conrad Electronic – Increase of performance marketing efficiency in Omnichannel
- KG Media – Zaton Holiday Resort integrated campaign
- Tradedoubler – Bricomarche campaign
Performance technology of the year:
- Business Factory – ROI Hunter – the ultimate e-commerce sales generator
- Growww Digital Kft. – ROIminer
- Roivenue – CMO’s best friend
- Tradedoubler – TD CONNECT
- Trade Tracker Polska – The attribution – how the possibility of a fair reward helps to increase sales
Performance or/and Affiliate agency of the year:
- Awin
- Bluerank
- Tradedoubler “Connect &Grow”
- WebTalk Agency
Zwycięzców poznamy już 27 września 2018 roku.
Promuj biznes na łamach Komerso.pl!