Performance Day CEE za nami. To pierwszy w Polsce event performance obejmujący region CEE
27 września 2018 r. zapisze się na dobre w historii performance marketingu i afiliacji. Tego dnia w Warszawie odbyła się konferencja Performance Day CEE, na której zgromadzili się nie tylko liderzy polskiej branży i rodzimych firm, ale także eksperci z ponad 10 państw regionu CEE.
To wyjątkowe, międzynarodowe wydarzenie organizowane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę), zapoczątkowało cykl konferencji, które będą się odbywać co roku. Dla branży e-commerce, performance marketing i afiliacja to jedne z ważniejszych obszarów działań.
Trendy, trendy, trendy!
Podczas konferencji Performance Day CEE polscy i międzynarodowi prelegenci opowiadali m.in. o najważniejszych trendach z obszaru performance marketingu i marketingu afiliacyjnego, jakich można się spodziewać się w 2019 roku oraz o tym, co nas czeka w social media w przyszłym roku.
Inspiracje, case studies i nowe technologie
Poruszono zagadnienia dotyczące m.in. machine learning, atrybucji, customer journey, zaawansowanej reklamy w social mediach czy analizy danych.
Uczestnicy konferencji mogli zobaczyć case studies: Answear.com, home&you czy Euroloan.
Wśród prelegentów znaleźli się m.in.:
- Matthias Stadelmeyer, CEO, Tradedoubler Global
- Kevin Edwards, Global Client Strategy Director Awin
- Karel Tlustak, CEO Business Factory & ROI Hunter
- Marek Roszka, expert in development on the Slovak and Czech market Answear.com
- Philip Keckeis, Director International Operations TradeTracker.com
- Karolina Twardosz, SEO Team Leader Semahead
- Agata Pilacińska-Jakubowska, Performance Development Manager CEE Google Marketing Platform
- Agnieszka Chabrzyk, Country Director Business Factory & ROI Hunter
- Anna Gromańska, Publishing & Innovations Director Cube Group
- Mateusz Nić, Client Service Director Cube Group,
- Justyna Sobolak, Group Account Director TradeTracker Poland
- Jarosław Miszczak, Head of Client Service Bluerank
– Od kilku lat skupiamy się na rozwoju gospodarki cyfrowej starając się uwzględniać wszystkie jej aspekty, w tym istotny marketing internetowy dla e-commerce. Konferencja jest ważnym elementem strategii, zwłaszcza, że są prowadzone w skali CEE – podkreśla Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej.
Międzynarodowy networking
Oprócz ogromnej dawki wiedzy przekazanej podczas Performance Day CEE, organizatorzy bardzo dużą wagę przyłożyli także do globalnego networkingu i międzynarodowej wymiany doświadczeń. Podczas wydarzenia było przygotowanych kilka takich stref. Dla ok. 200 uczestników przygotowano kilka stref:
- business area ze spokojną przestrzenią do rozmów na najwyższym szczeblu i streamingiem na żywo z wystąpień prelegentów,
- networking zone z przestrzeniami do rozmów i fast business dates,
- kameralna strefa expo dla firm, które chciały zaprezentować swoje produkty oraz usługi.
Po zakończeniu konferencji odbyła się Gala rozdania nagród w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE 2018. Był to pierwszy w Polsce konkurs poświęcony efektywności działań tylko i wyłącznie w obszarze performance i afiliacji obejmujący obszar CEE. Po raz pierwszy polskie firmy mogły pokazać swoje międzynarodowe działania. Także zagraniczne podmioty mogły po raz pierwszy powalczyć o statuetkę w Polsce.
– Pomysł na zorganizowanie konferencji powstał podczas spotkań grupy merytorycznej performance marketing e-Izby. Postawiliśmy sobie jasne cele, rozwinęliśmy konferencję i konkurs na region CEE, tym samym sprawiając, że to pierwszy międzynarodowy event z obszaru performance, i o tak dużym znaczeniu, jakiego jeszcze w Polsce nie było – mówi Paulina Wojczyńska, Project Director e-Izby.
Firmy, które zostały Partnerami konferencji to: Semahead, Awin, Tradedoubler.
Konferencję wspierały organizacje: ARMO oraz GpeC.
KOMERSO jest patronem medialnym wydarzenia.
Promuj biznes na łamach Komerso.pl!