Performance Day CEE za nami. To pierwszy w Polsce event performance obejmujący region CEE

Performance Day CEE za nami. To pierwszy w Polsce event performance obejmujący region CEE

27 września 2018 r. zapisze się na dobre w historii performance marketingu i afiliacji. Tego dnia w Warszawie odbyła się konferencja Performance Day CEE, na której zgromadzili się nie tylko liderzy polskiej branży i rodzimych firm, ale także eksperci z ponad 10 państw regionu CEE.

To wyjątkowe, międzynarodowe wydarzenie organizowane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę), zapoczątkowało cykl konferencji, które będą się odbywać co roku. Dla branży e-commerce, performance marketing i afiliacja to jedne z ważniejszych obszarów działań.

Trendy, trendy, trendy!

Podczas konferencji Performance Day CEE polscy i międzynarodowi prelegenci opowiadali m.in. o najważniejszych trendach z obszaru performance marketingu i marketingu afiliacyjnego, jakich można się spodziewać się w 2019 roku oraz o tym, co nas czeka w social media w przyszłym roku.

Inspiracje, case studies i nowe technologie

Poruszono zagadnienia dotyczące m.in. machine learning, atrybucji, customer journey, zaawansowanej reklamy w social mediach czy analizy danych.

Uczestnicy konferencji mogli zobaczyć case studies: Answear.com, home&you czy Euroloan.

Wśród prelegentów znaleźli się m.in.:

  • Matthias Stadelmeyer, CEO, Tradedoubler Global
  • Kevin Edwards, Global Client Strategy Director Awin
  • Karel Tlustak, CEO Business Factory & ROI Hunter
  • Marek Roszka, expert in development on the Slovak and Czech market Answear.com
  • Philip Keckeis, Director International Operations TradeTracker.com
  • Karolina Twardosz, SEO Team Leader Semahead
  • Agata Pilacińska-Jakubowska, Performance Development Manager CEE Google Marketing Platform
  • Agnieszka Chabrzyk, Country Director Business Factory & ROI Hunter
  • Anna Gromańska, Publishing & Innovations Director Cube Group
  • Mateusz Nić, Client Service Director Cube Group,
  • Justyna Sobolak, Group Account Director TradeTracker Poland
  • Jarosław Miszczak, Head of Client Service Bluerank

– Od kilku lat skupiamy się na rozwoju gospodarki cyfrowej starając się uwzględniać wszystkie jej aspekty, w tym istotny marketing internetowy dla e-commerce. Konferencja jest ważnym elementem strategii, zwłaszcza, że są prowadzone w skali CEE – podkreśla Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej.

źródło: materiały od organizatora

Międzynarodowy networking

Oprócz ogromnej dawki wiedzy przekazanej podczas Performance Day CEE, organizatorzy bardzo dużą wagę przyłożyli także do globalnego networkingu i międzynarodowej wymiany doświadczeń. Podczas wydarzenia było przygotowanych kilka takich stref. Dla ok. 200 uczestników przygotowano kilka stref:

  • business area ze spokojną przestrzenią do rozmów na najwyższym szczeblu i streamingiem na żywo z wystąpień prelegentów,
  • networking zone z przestrzeniami do rozmów i fast business dates,
  • kameralna strefa expo dla firm, które chciały zaprezentować swoje produkty oraz usługi.

Po zakończeniu konferencji odbyła się Gala rozdania nagród w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE 2018. Był to pierwszy w Polsce konkurs poświęcony efektywności działań tylko i wyłącznie w obszarze performance i afiliacji obejmujący obszar CEE. Po raz pierwszy polskie firmy mogły pokazać swoje międzynarodowe działania. Także zagraniczne podmioty mogły po raz pierwszy powalczyć o statuetkę w Polsce.

Pomysł na zorganizowanie konferencji powstał podczas spotkań grupy merytorycznej performance marketing e-Izby. Postawiliśmy sobie jasne cele, rozwinęliśmy konferencję i konkurs na region CEE, tym samym sprawiając, że to pierwszy międzynarodowy event z obszaru performance, i o tak dużym znaczeniu, jakiego jeszcze w Polsce nie było – mówi Paulina Wojczyńska, Project Director e-Izby.

Firmy, które zostały Partnerami konferencji to: Semahead, Awin, Tradedoubler.

Konferencję wspierały organizacje: ARMO oraz GpeC.

KOMERSO jest patronem medialnym wydarzenia.