Paczki Zalando do odbioru w ponad 5 tysiącach sklepów
Zalando wprowadza do oferty możliwość odbioru zamówień stacjonarnie, w wybranych sklepach sieci Żabka i Freshmarket. W tzw. Punktach “Pick Up Points” dostępna będzie płatność kartą oraz „za pobraniem”.
Od dziś funkcjonuje ponad 5.000 punktów stacjonarnych umożliwiających odbiór zamówień z Zalando, również z opcją płatności “za pobraniem”. Tak zwane “Pick Up Points” zlokalizowane są w wybranych sklepach sieci Żabka i Freshmarket. Po wprowadzeniu “Drop-off Points” dających możliwość zwracania paczek, to kolejny krok w dopasowaniu oferty dostawczej do Polskich potrzeb.
Dostępność przesyłek
Zalando, wiodąca platforma modowo-lifestyle’owa, udostępnia szeroką bazę ponad 5.000 punktów odbioru przesyłek tzw. “Pick Up Points”, należących do sieci DHL Parcel. Od dzisiaj, w wybranych lokalizacjach sieci usługowych Żabka i Freshmarket, użytkownicy platformy będą mogli odbierać swoje zamówienia z Zalando. W punktach dostępna będzie płatność gotówką i kartą, a paczki będą czekały na odbiorców przez 7 dni od daty ich doręczenia.
Zainteresowanie placówkami
Polscy konsumenci pokazali już, że są otwarci na tego typu rozwiązania i chętnie korzystają z tej metody dostawy. Od wiosny 2018 r. klienci Zalando mogą dokonywać zwrotów produktów zamówionych na platformie w całej sieci 6.500 punktów partnerskich DHL Parcel. Widząc rosnące zainteresowanie placówkami “Drop off Points” firma zdecydowała się na wprowadzenie do swojej oferty w Polsce również punktów “Pick Up Points”, dających także możliwość odbierania przesyłek.
Rozwiązanie to pozwoli klientom na odebranie zakupionych produktów w dogodnym dla siebie miejscu i czasie, na przykład w drodze do pracy lub domu. System działania “Pick Up Points” jest prosty i intuicyjny: wystarczy wybrać najbliższy punkt odbioru podczas finalizowania zakupu na stronie, a następnie, po otrzymaniu powiadomienia mailowego o przybyciu paczki, odebrać ją w danej lokalizacji. Klient otrzymuje w wiadomości dedykowany kod PIN, za podaniem którego ekspedient wydaje przesyłkę.
Ułatwienie ścieżki zakupowej
Maksymalne ułatwianie ścieżki zakupowej klienta, od złożenia zamówienia na stronie i płatność, po szybką i wygodną dostawę, jest kluczowym wyznacznikiem strategii Zalando. Poszerzenie zakresu usług dostawczych to zaś kolejny krok w dostosowaniu oferty Zalando do polskiego rynku. Stale obserwujemy rynek, badamy potrzeby naszych klientów i dostosowujemy nasze rozwiązania niemal w każdym aspekcie działalności platformy. Wszystko po to, aby osiągnąć nasz nadrzędny cel – sprawić, by platforma Zalando była pierwszym miejscem, do którego trafiają konsumenci, gdy myślą o modzie – tak zwany “starting point for fashion” – mówi Dawid Pożoga, Marketing Lead na Polskę w Zalando SE.
Szybka i bezproblemowa dostawa jest jednym z głównych celów strategii operacyjnej Zalando, którą marka konsekwentnie realizuje. Firma stale udoskonala proces dostarczania paczek wprowadzając na poszczególne rynki dodatkowe usługi w tym obszarze, jak np. Same Day Delivery czyli dostawa w dniu złożenia zamówienia. Zalando testuje również, w wybranych lokalizacjach, innowacyjne i niekonwencjonalne sposoby dostaw – na przykład doręczanie zamówień do wnętrza domu klienta z użyciem technologii inteligentnego zamka w Belgii.
Źródło: informacja prasowa
Promuj biznes na łamach Komerso.pl!