Startuje 7 edycja konkursu e-Commerce Polska awards 2019. Wprowadzono nowe kategorie

Startuje 7 edycja konkursu e-Commerce Polska awards 2019. Wprowadzono nowe kategorie

Już po raz 7. firmy z branży e-commerce mają możliwość zdobyć tytuł laureata Konkursu e-Commerce Polska awards organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. W tym roku wprowadzone zostały nowe kategorie w obszarze e-usług: Best marketing tool, Best logistic tool, Best Innovation in technology. Firmy mogą się zgłaszać swoje kandydatury do 31 lipca 2019 r.

Konkurs od lat kierowany jest do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów, platform e-commerce oraz dla e-usług, a także dla e-finansów. Honorowani są w nim ci, którzy wyróżniają się wizją, innowacyjnym myśleniem i sukcesami biznesowymi w obszarze e-commerce. Tytuł laureata e-Commerce Polska awards jest potwierdzeniem jakości działania firmy oraz zaufania, jakim darzą ją jej klienci.

Laureaci poprzednich edycji

Wśród laureatów poprzednich edycji są takie marki, jak: eobuwie.pl, Answear.com, Decathlon, Balladine.com, ING Bank Śląski, PKO BP, BLIK, Empik.

Kategorie konkursowe

W tym roku spośród uczestników konkursu wyłonieni zostaną zwycięzcy w następujących kategoriach:

  1. a) Kategorie dla Małych oraz Średnich i Dużych Podmiotów prowadzących e-sprzedaż:
  •      Design & Usability (Design roku)
  •      Best campaign (Pomysł promocyjny roku)
  •      Best in omnichannel
  •      Breaking the doubts (przełamanie nieufności)
  •      Best on mobile
  •      Best in crossborder
  •      Think out of the box
  1. b) Kategorie dla E-usług
  •      Best tool for e-commerce
  •      Best marketing tool
  •      Best logistic tool
  •      Best Innovation in technology
  1. c) Kategorie dla Podmiotów finansowych
  •      Best banking application (Najlepsza aplikacja bankowa)
  •      Best on-line insurer (Najbardziej cyfrowy ubezpieczyciel)
  •      Innovative e-payment solution (Innowacyjne rozwiązania płatności cyfrowych)

BEST IN. W tym roku, po raz drugi, wyłoniony zostanie zwycięzca nagrody głównej spośród laureatów wszystkich kategorii. O przyznaniu tego tytułu zdecyduje najwyższa liczba głosów.

źródło: materiały od organizatora

Zgłoszenia i wybór zwycięzcy

Laureatów wyłonią w głosowaniu jurorzy – osoby z wieloletnim doświadczeniem, które są uznanymi autorytetami oraz szanowanymi profesjonalistami w swoich branżach. Tylko najlepsi bowiem są w stanie dokonać trafnej i obiektywnej oceny dokonań kandydatów.

Zgłoszenia będą zbierane od 22.04 do 31.07.2019 r.

Nad poprawnością przebiegu pracy jury czuwa audytor konkursu – kancelaria Lubasz i Wspólnicy, Laureatów poznamy podczas uroczystej Gali, 24.09.2019 r. na ul. Mysiej 3 w Warszawie.

Więcej informacji znajduje się na stronie: http://ecpawards.pl/

Zgłoszenia można składać online:  https://s.mobileinstitute.eu/eizba/konkurs-2019/

Regulamin konkursu

Partnerem konkursu jest ALLEGRO.

KOMERSO jest patronem medialnym wydarzenia.

Polecamy tę konferencję

Akademia Marketingu: (Z)mierz się z content marketingiem