6 seria webinarów „Pomówmy o marketingu” od DevaGroup
Jak dobrze zakończyć rok? Z najświeższą branżową wiedzą prosto od DevaGroup! W listopadzie powrócił dobrze znany cykl ich webinarów „Pomówmy o marketingu”. Podczas spotkań zaproszeni eksperci podzielą się tipami na efektywniejsze prowadzenie działań w digitalu.
Webinary organizowane przez DevaGroup od lat cieszą się pozytywnymi opiniami w środowisku. Wyróżnia je wysoki poziom merytoryczny oraz sprzedażowych prezentacji – goście edukują uczestników i nakłaniają jedynie do testowania nowych rozwiązań. Podczas spotkań wartościowe informacje znajdą zarówno początkujący marketerzy, jak i doświadczeni specjaliści.
Szósta seria edukacyjnych webinarów składa się z 4 spotkań, podczas których wystąpi 12 prelegentów. Poruszą oni tematy związane z analityką internetową, Google Ads, SEO, e-commerce, content marketingiem, marketingiem B2B, strategią, narzędziami przydatnymi w pracy i wiele więcej!
Spotkanie zaplanowane na 21 listopada przybliży m.in., jak za pomocą wtyczek do Chrome rozwiązywać typowe problemy SEM, jak błędne wdrożenie GA4. Omówimy też strategie minimalizowania szumu w komunikacji marketingowej i sposoby na efektywną personalizację komunikacji omnikanałowej, co pozwoli lepiej odpowiadać na oczekiwania klientów.
Na webinarze 5 grudnia porozmawiamy o pięciu skutecznych sposobach na lepsze wykorzystanie reklam wideo w Google Ads, które pomogą ci zwiększyć zaangażowanie i zmniejszyć koszty kampanii. Przejdziemy również przez SEO dla e-commerce, pokazując, jak już na etapie planowania sklepu można wpływać na jego późniejszą widoczność w Google. Na koniec omówimy, jak za pomocą Google Analytics 4 sprawdzić efektywność twojej strategii content marketingowej, wskazując, które treści najbardziej przyczyniają się do wzrostu ruchu i konwersji.
Na ostatnim webinarze, który odbędzie się 16 stycznia, zagłębimy się w tematykę integracji SEO z planowaniem treści. Wyjaśnimy, jak strategicznie podejść do tworzenia contentu, by zyskać większe zainteresowanie i lepsze pozycjonowanie. Omówimy także, jak ważna jest współpraca między zespołami marketingowymi i sprzedażowymi w kreowaniu skutecznych strategii marketingowych. Spotkanie zakończymy analizą przypadków wykorzystania danych analitycznych, które umożliwiają maksymalizację zysków i przyspieszenie zwrotu z inwestycji w marketing.
Wszyscy prelegenci to doświadczeni praktycy, którzy od wielu lat działają w branży marketingu internetowego. Ich umiejętności doceniają nie tylko uczestnicy licznych prowadzonych przez nich szkoleń, ale też inni specjaliści. Mają za sobą setki projektów w dziesiątkach branż, a nabytym doświadczeniem i wnioskami chcą dzielić się na szeroką skalę. Skorzystaj z ich wiedzy za darmo i rozwiń swój biznes online!
Dokładna agenda i zapisy: https://dva.pl/pomowmy-6
Promuj biznes na łamach Komerso.pl!