Przesyłki DHL Express do odbioru w sieciach Biedronka i Carrefour
DHL Express Poland podpisał umowę z firmą SwipBox, operatorem obsługującym sieć automatów do odbioru paczek. Dzięki współpracy z sieciami sklepów Biedronka i Carrefour w Polsce znajduje się już niemal 200 automatów.
DHL Express Poland, lider rozwoju międzynarodowego e-commerce, kilka dni temu podpisał umowę z firmą SwipBox, operatorem obsługującym sieć automatów do odbioru paczek. Współpraca pozwoli zapewnić klientom DHL Express większą elastyczność wyboru sposobu dostawy i znacznie usprawni proces tzw. „last mile”, czyli ostatniego etapu doręczenia przesyłki.
Dzięki współpracy z sieciami sklepów Biedronka i Carrefour w Polsce znajduje się już niemal 200 automatów. Ze względu na rosnący popyt na zautomatyzowane punkty odbioru firma SwipBox ma w planach postawić do końca roku nawet 1000 urządzeń tego typu.
Automaty SwipBox pozwalają rozbudować sieć punktów odbioru przesyłek, które stają się coraz bardziej popularne wśród konsumentów. Współpraca z DHL Express była więc naturalnym krokiem dla rozwoju obu firm – komentuje Michał Czechowski, Dyrektor Zarządzający SwipBox Polska.
Wygodny i bezpieczny odbiór przesyłek
Z doręczenia do automatu SwipBox można skorzystać w ramach usługi DHL Express On Demand Delivery lub przy wyborze punktu dostawy w e-sklepie. Ze względu na zlokalizowanie urządzeń wewnątrz sklepów, paczki są chronione przed zmiennymi warunkami atmosferycznymi, a także objęte monitoringiem. Wygodę tego rodzaju dostawy zwiększa fakt, że po doręczeniu do automatu przesyłka będzie czekała na odbiór przez 3 dni.
Decydując się na ekspresowe przesyłki zagraniczne konsumenci oczekują szybkiego doręczenia, a także elastyczności przy wyborze czasu, miejsca i sposobu dostawy – mówi Agnieszka Błaś, Dyrektor Operacji w DHL Express Poland – By zapewnić klientom jak najszybsze i najbardziej komfortowe doręczenie stale rozbudowujemy sieć punktów wygodnego odbioru przesyłek, a także wprowadzamy usługi takie jak On Demand Delivery, czyli globalne narzędzie do zarządzania terminem, miejscem i sposobem dostawy, które znacznie zwiększa skuteczność pierwszego doręczenia.
DHL Express posiada w Polsce ponad 50 proc. udziału w rynku międzynarodowych przesyłek kurierskich. Wolumen przesyłek firmy z roku na rok odnotowuje wzrosty, co jest spowodowane stale rosnącym rynkiem e-commerce. Przedsiębiorcy coraz chętniej proponują usługi międzynarodowej dostawy premium. Posiadanie ich w ofercie e-sklepu może zwiększyć wartość koszyka zakupowego nawet o 70 proc.[1].
[1] Źródło: badanie DHL Express 21st Century Sice Trade
Promuj biznes na łamach Komerso.pl!