Zalando umożliwia kupno i sprzedaż odzieży używanej
Klienci Zalando w Niemczech i Hiszpanii już teraz mogą kupować i sprzedawać używaną odzież bezpośrednio na platformie. W październiku do tego grona dołączą użytkownicy z Polski. Na czym dokładnie poleca oferta Pre-owned?
Nowości od Zalando – oferta Pre-owned
Zalando, wiodąca europejska platforma internetowa poświęcona modzie i stylowi życia, uruchamia od dziś swoją nową ofertę Pre-owned w Niemczech i Hiszpanii. Ogłoszona po raz pierwszy w lutym tego roku nowa oferta skierowana jest zarówno do klientów, którzy chcą kupować, jak i do tych, którzy zamierzają sprzedawać używane artykuły na Zalando.
Oferta została przygotowana spójnie z wyglądem, wrażeniami i niezwykłą wygodą znaną z platformy Zalando i będzie służyć milionom klientów w całej Europie. W październiku oferta Zalando Pre-owned zostanie uruchomiona także w Belgii, Francji, Holandii i Polsce.
„Zainteresowanie odzieżą używaną jest duże i ciągle rośnie, szczególnie wśród milenialsów. Jednocześnie, klientom brakuje łatwej i rzetelnej usługi, która łączy w sobie bezproblemową sprzedaż artykułów, które przestali już nosić z przyjemnymi doświadczeniami zakupów odzieży używanej on-line. Wraz z uruchomieniem oferty Pre-owned, Zalando zostanie pierwszą platformą modową, która oferuje tak proste rozwiązanie i kompleksowo zaspokaja potrzeby klientów w tym zakresie” – mówi Torben Hansen, wiceprezes Zalando ds. ecommerce.
Kilka kliknięć i… sprzedane
Dzięki Pre-owned klienci mogą z łatwością sprzedawać artykuły bezpośrednio na Zalando, korzystając z darmowej wysyłki. Aby jeszcze bardziej ułatwić im zarządzanie swoją garderobą, również funkcja listy życzeń w Fashion Store została zaktualizowana. Klienci od razu mogą zobaczyć teraz wszystkie artykuły, które kupili na Zalando, a także dodać artykuły kupione gdzie indziej, dzięki czemu mogą je sprzedać w zaledwie kilku kliknięciach.
Karta podarunkowa lub wsparcie organizacji
Po sprzedaży odzieży, klienci mogą wybrać, czy wolą otrzymać kartę podarunkową na Zalando o odpowiedniej wartości, czy chcą wesprzeć jedną z dwóch partnerskich organizacji charytatywnych, Czerwony Krzyż lub WeForest.
Wszystkie artykuły używane, oferowane na Zalando, są sprawdzane pod kątem jakości i stają się asortymentem dostępnym dla milionów klientów, oczywiście z gwarancją niezrównanej wygody wysyłki, wielu opcji płatności i darmowych zwrotów.
Rozwiązanie przyjazne środowisku
Zgodnie z polityką Zalando, wspierającą zrównoważony rozwój, we wszystkich zamówieniach z kategorii Pre-owned wykorzystywane są wolne od plastiku opakowania z papieru pochodzącego z recyklingu.
Uruchomienie oferty Zalando Pre-owned to kamień milowy w drodze spółki do realizacji swojego hasła, jakim jest zostania punktem wyjścia dla mody.
Możliwość dania drugiego życia ubraniom bezpośrednio na platformie, nowa oferta Pre-owned stanowi również duży wkład w strategię zrównoważonego rozwoju do.MORE Zalando, wspierając nasz cel, jakim jest przedłużenie życia 50 milionów artykułów i wyeliminowanie tworzyw sztucznych jednorazowego użytku do 2023 roku.
Kampania marketingowa
Uruchomieniu oferty Pre-owned towarzyszyć będzie kampania marketingowa zatytułowana „Lead the [ex]change” (Wprowadź wy(z-)mianę), zachęcająca klientów do sprzedawania, znajdowania i nadawania nowego stylu unikalnym artykułom modowym. Kampania prowadzona będzie na kanałach Zalando i w mediach społecznościowych na wszystkich sześciu rynkach oferty odzieży używanej.
Źródło: informacja prasowa
Promuj biznes na łamach Komerso.pl!