Booksy uruchamia nową platformę zakupową dla branży beauty

Booksy uruchamia nową platformę zakupową dla branży beauty

Booksy, globalny lider marketplace w branży beauty, zaprezentował nową platformę zakupową. Booksy Biz Zakupy oferuje prosty dostęp do produktów i zmniejsza koszty dla branży beauty. Semilac jako pierwszy dołączył do partnerów, w których produkty będzie można zaopatrzyć się na platformie.

Salony manicure korzystające z aplikacji Booksy Biz mogą dokonywać zakupów na platformie już od 9 maja. W następnej kolejności platforma otworzy się również na kolejne kategorie zakupowe, jak produkty do stylizacji włosów, kosmetyka czy makeup. Usługa premierowo zostanie uruchomiona w Polsce, a docelowo również na kolejnych rynkach, takich jak Stany Zjednoczone, Hiszpania, Francja czy Wielka Brytania.

Obecny proces sprzedaży i dystrybucji produktów jest rozproszony między kanały tradycyjne i online. Jesteśmy przekonani, że koncentracja procesu zakupowego, zarządzania produktami oraz sprzedaży i rozliczeń w jednym miejscu będzie wygodnym i atrakcyjnym rozwiązaniem dla tysięcy usługodawców. Tym samym Booksy Biz stanie się kompleksowym systemem 360° do zarządzania biznesem” – mówi Konrad Howard, współzałożyciel Booksy.

Szukaliśmy partnera, który podobnie jak my widzi potencjał w digitalizacji branży i dostrzega korzyści z dostępu do największej liczby salonów w jednym miejscu. Dzięki nowemu rozwiązaniu salony beauty będą mogły zamawiać produkty niezbędne w ich codziennej pracy bezpośrednio przez naszą aplikację” – dodaje Przemek Barszcz, Country Manager Booksy Polska.

Pierwszeństwo w dotarciu z naszą ofertą do bazy Booksy otwiera nam możliwość wyprzedzenia konkurencji i jestem pewny, że ugruntuje naszą pozycję eksperta i innowatora rynku produktów do stylizacji paznokci” – powiedział Przemysław Rączka, prezes Nesperty, właściciela marki Semilac. „Jeśli współpraca okaże się sukcesem, rozszerzymy ją na inne europejskie rynki” – dodał.

Platforma Zakupy, czyli nowy marketplace b2b skierowany do branży beauty, daje dostawcom możliwość umieszczenia w nim aktualizowanego na bieżąco katalogu produktów, dostępnego automatycznie dla tysięcy salonów korzystających z Booksy Biz. Ponadto platforma umożliwia zamawianie produktów na podstawie stanów magazynowych i prognozy zużycia w oparciu o wizyty zaplanowane w kalendarzu salonu.

Booksy Biz to aplikacja i strona www, udostępniająca wirtualny kalendarz umożliwiający rezerwacje online, zarządzanie biznesem, w tym pracownikami i stanami magazynowymi, a także rozbudowane narzędzia marketingowe wraz z usługą Booksy Boost, umożliwiającą pozyskiwanie nowych klientów.

Więcej informacji tutaj www.zakupy.booksy.com

źródło: informacja prasowa


Promuj biznes na łamach Komerso.pl!

Zobacz możliwości reklamy w portalu



Redakcja
Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...

Najnowsze artykuły

Booksy uruchamia nową platformę zakupową dla branży beauty

Send this to a friend