Content marketing, który przyciąga – premiera poradnika „Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw?”

Content marketing, który przyciąga – premiera poradnika „Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw?”

Obserwacja branży, raporty, rozmowy z ekspertami i klientami pokazują, że transparentna komunikacja, zwłaszcza w procesie posprzedażowym, czyli w momencie, w którym klient powinien czuć się bezpiecznie, wciąż jest ogromnym problemem. Przedsiębiorcy potrzebują wskazówek i narzędzi, aby skutecznie budować pozytywne doświadczenia zakupowe klientów.

Odpowiedzią na tę potrzebę jest poradnik ContentStandard „Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw?”. W publikacji znalazły się artykuły przygotowane przez dziennikarzy oraz komentarze ekspertów – przedstawicieli sklepów internetowych oraz platform sprzedażowych, operatorów płatności, dostarczycieli usług dla e-commerce, ekspertów z branży marketingowej m.in.: AtomStore, Ceneo, ContentHouse, DevaGroup, Glosel (TaniaKsiazka.pl & Bee.pl), IKEA, islay.tech, OLX,  PayU, Sodexo czy x-kom.

Swoją wiedzą dzielą się również specjaliści ORLEN Paczki, która jest partnerem głównym publikacji.

Poradnik w przystępny sposób tłumaczy:

  • czym jest content marketing, jakie są jego główne zadania i najpopularniejsze formaty;
  • po czym poznać wartościowe treści i od czego zależy siła content marketingu w e-commerce;
  • co charakteryzuje język korzyści, jak się nim posługiwać i dopasować go do różnych grup docelowych;
  • dlaczego użytkownicy porzucają koszyki;
  • jakie znaczenie ma retencja klientów i dlaczego warto nad nią pracować;
  • w jaki sposób przeprowadzić satysfakcjonującą obsługę posprzedażową;
  • jak dostosować przekaz do poszczególnym etapów lejka sprzedażowego i zachęcić użytkownika do zakupu;
  • jakie cechy posiada dobry program lojalnościowy i czego unikać przy jego realizacji;
  • jaką siłę ma content marketing w e-commerce;
  • jak uatrakcyjnić i wyeksponować opcje dostawy;
  • co zrobić, by zachęcić użytkownika do kontynuowania zakupów.

Dodatkowo w publikacji w formie case studies zostały przedstawione przykłady dobrze prowadzonej komunikacji – takiej, która wyróżnia się na tle konkurencji i zostaje w pamięci klienta końcowego na dłużej.

Content marketing, który przyciąga – premiera poradnika „Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw?”, Komerso.pl

 

→ Poradnik „Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw”

 

Wydawca poradnika:

Content Standard

Partner strategiczny:

                                                                           Content marketing, który przyciąga – premiera poradnika „Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw?”, Komerso.pl

 


Promuj biznes na łamach Komerso.pl!

Zobacz możliwości reklamy w portalu



Redakcja
Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...

Najnowsze artykuły

Content marketing, który przyciąga – premiera poradnika „Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw?”

Send this to a friend