Google poszerza swoją ofertę dla e-commerce

Google poszerza swoją ofertę dla e-commerce

Walka o sprzedawców w branży e-commerce trwa. Każdy chce stać się dla nich pomocny. Chyba, że jest to Amazon, który obniża prowizję ze sprzedaży. Google natomiast otwiera przed sprzedawcami szeroko ramiona. Co dokładnie im oferuje?

Darmowe udostępnienie oferty zakupowej

Google postanowiło udostępnić za darmo ofertę Zakupy Google. To ważna informacja, gdyż do tej pory, opcja ta była płatna. Już od przyszłego tygodnia, wyniki wyszukiwania na tej karcie będą składały się jedynie z bezpłatnych ofert, pomagając tym samym utrzymać sprzedawcom kontakt z klientem oraz ułatwiając tym samym samą sprzedaż. Oznacza to, jak czytamy na blogu Google, że konsumenci dostaną darmową ekspozycję, docierającą nawet do miliona osób. Wszystko co musisz zrobić, to być użytkownikiem  Merchant Center i reklam produktowych. Jeżeli jednak nim nie jesteś, Google chce usprawnić proces wdrażania w ciągu kolejnych tygodni.

Co to oznacza?

Przede wszystkim to ładny gest ze strony Google i ukłon w kierunku sprzedawców. Nie da się również zaprzeczyć temu, że widoczna jest również tu ogromna chęć zagłębienia się giganta w rynek e-commerce, o czym świadczą jego ostatnie zmiany. Dodatkowo, Google rozpoczęło również partnerstwo z PayPal, co także potwierdza istotę i znaczenie zakupów online w rankingu ważności firmy. Miejmy nadzieję, że będzie się to rozwijało coraz prężniej.


Promuj biznes na łamach Komerso.pl!

Zobacz możliwości reklamy w portalu


Reklama

Niech Cię widzą w sieci! - Grzegorz Miłkowski

Google poszerza swoją ofertę dla e-commerce

 

Send this to a friend