Dlaczego e-commerce powinno zainteresować się TikTokiem?

Dlaczego e-commerce powinno zainteresować się TikTokiem?

Sława TikToka miała przeminąć już dawno. Tymczasem, zamiast ubywać tam znanych gwiazd, czy firm – przybywa ich z dnia na dzień. A  sama aplikacja wykorzystuje ten moment najlepiej jak może, chociażby poprzez możliwość wirtualnego wręczenia prezentu. O czym mowa?

Prezent od serca prosto z aplikacji

„Małe gesty” – to nazwa nowej funkcji uruchomionej na TikToku. To również dokonała możliwość dla sklepów zajmujących się sprzedażą produktów online. Chińska aplikacja umożliwia użytkownikom wysyłanie prezentów za jej pośrednictwem.

źródło: socialmediatoday.com

Jak czytamy na blogu TikToka, zostały podjęte już nawet odpowiednie współprace, co pozwala udostępniać te „małe gesty” zupełnie za darmo. Partnerzy są z branży urody, muzyki, gier, kreatywności, fitnessu itd. Wszystko co musi zrobić użytkownik to jedynie znaleźć za pomocą wyszukiwań opcję „małe gesty” na stronie Discover, kliknąć fioletowy baner na górze strony i przejrzeć oferty.

źródło: newsroom.tiktok

Co możemy przekazać za pomocą tej funkcji?

Funkcja umożliwia nam przekazanie usługi znajomemu, o którym ciepło myślimy. Wśród nich znajdziemy między innymi  90 dniową subskrypcję Adobe Premiere Rush, 30 dolarów zniżki na zakupy w Bouqs Co, 5 dolarów na zakup produktów do makijażu NYX czy prezent w postaci terapii online za 120 dolarów do Talkspace. A skoro ta usługa dopiero co się rozwija, może okazać się zupełnie nową szansą na zaistnienie na TikToku w nieco inny sposób, niż za pomocą śmiesznych filmów video kręconych telefonem. Zatem, czy nie warto zwrócić szczególną uwagę na ten rodzaj social mediów, tym bardziej, że chińska aplikacja coraz bardziej wdraża się w świat e-commerce?


Promuj biznes na łamach Komerso.pl!

Zobacz możliwości reklamy w portalu


Reklama

Niech Cię widzą w sieci! - Grzegorz Miłkowski

Dlaczego e-commerce powinno zainteresować się TikTokiem?

Send this to a friend