Jak sklepy internetowe mogą zwiększać sprzedaż dzięki AR? Raport “Augmented Advertising & Sales”
Zapraszamy do lektury raportu pt. “Augmented Advertising & Sales” na temat wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości w reklamie, marketingu oraz e-commerce, którego partnerem merytorycznym jest Izba Gospodarki Elektronicznej.
Rozszerzona rzeczywistość znajduje swoje zastosowanie już nie tylko w obszarach takich jak medycyna, rozrywka czy motoryzacja, ale i marketing, reklama i e-commerce. Wedle danych eMarketera, liczba użytkowników AR w Stanach Zjednoczonych wyniesie w tym roku 51,2 milionów. W ciągu kolejnych lat będzie to już 67,5 miliona mieszkańców. Co więcej, w 2018 roku co piąty respondent wskazał marketing jako sektor, w którym w ciągu kolejnych 12 miesięcy widoczny będzie wzrost inwestycji w AR/VR.
Rosnąca popularność rozszerzonej rzeczywistości sprawia, że może ona wpływać na decyzje zakupowe i wizerunek marki. Wymaga to także od firm rozszerzonego myślenia o komunikacji. W najbliższych latach technologia ta może być okazać się znaczącym wsparciem i uzupełnieniem na obszarze styku technologii oraz marketingu. Aby przedstawić możliwości jej wykorzystania w reklamie, marketingu i e-commerce powstał raport “Augmented Advertising & Sales”.
Z najnowszego raportu „Augmented Advertising & Sales” dowiesz się m.in.:
- w jaki sposób rozszerzyć reklamę angażując w synergię AR i VR
- jak marki wykorzystują rozszerzoną rzeczywistość w marketingu
- jakie korzyści daje zastosowanie tej technologii w branży reklamowej
- jak skutecznie wykorzystać AR w reklamach na Facebooku
- jak sklepy internetowe mogą zwiększać dzięki niej sprzedaż
- jaką rolę dla e-commerce pełni rozszerzona rzeczywistość
- jak prowadzić użytkownika po ścieżce doświadczeń
- w jaki sposób przygotować swojego odbiorcę na kontakt z AR
- jak serwować mu odpowiednie impulsy podczas interakcji
- czym AR różni się od innych form opowiadania historii (marketingowych i nie tylko)
- jakie dane na temat technologii warto znać.
AR w służbie sklepom internetowym
Rozszerzona rzeczywistość staje się jednym z ważniejszych trendów nie tylko w marketingu i reklamie, ale i na rynku e-commerce. Już 98% internautów podejmują aktywności związane z zakupami za pomocą urządzeń mobilnych. Dołączenie do aplikacji mobilnych rozwiązań AR może zapewnić lepsze doświadczenia i pełniejsze zaangażowanie. W celu umożliwienia jeszcze lepszego poznania produktu przed zakupem, marki mogą skorzystać z takich rozwiązań jak wirtualne lustra, DOOH czy grywalizacja. Aspektem, który podkreślamy w raporcie, a który często bywa pomijany jest to, jak istotną rolę AR odgrywa w procesie zakupowym dla osób niepełnosprawnych lub borykających się z różnymi chorobami. Możliwość poznania produktu w rozszerzonej rzeczywistości jest dla nich dużą szansą.
Pobierz raport
Promuj biznes na łamach Komerso.pl!