Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2022 rozstrzygnięty
Podczas uroczystej gali, która odbyła się 19 maja 2022 roku w Kinguin Esports Lounge w Gdańsku ogłoszono laureatów konkursu Performance Marketing Diamonds CEE, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Wyłoniono zwycięskie firmy i agencje w 11 kategoriach. Tytuł Agency of the Year otrzymała agencja Sales Tube, która zdobyła aż 4 statuetki, co zagwarantowały jej także Grand Prix konkursu. Statuetka Brand of the Year trafiła do Empiku.
Performance Marketing Diamonds CEE, jako jedyny międzynarodowy konkurs w Polsce, docenia oraz prezentuje kampanie performance marketingu i afiliacji realizowane nie tylko na polskim rynku, ale także w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Z każdym kolejnym rokiem konkursu poziom nominacji i prezentacji jest coraz wyższy. Tegoroczna edycja jest tego najlepszym przykładem, jakość pracy i wyniki nominowanych pokazały ciągłe podnoszenie poprzeczki oraz przebijanie szklanego sufitu. Dla mnie jako Członka Kapituły jest to zarazem świetna informacja o rozwoju rynku jak i duże wyzwanie aby ocenić świetną pracę nominowanych którym z tego miejsca gratuluję nominacji oraz wyróżnienia laureatom – mówi Łukasz Woźnica, Business Development Director, Apifonica
Tegoroczny konkurs to przede wszystkim interesujący miks zgłoszeń. Od przykładów książkowej, perfekcyjnie wykonanej optymalizacji, do eksperymentów, które mają szansę wyznaczyć nowe standardy. Właśnie to połączenie mistrzów rzemiosła z liderami innowacji, choć trudne dla oceniających, tworzy prawdziwą wartość Performance Marketing Diamonds CEE – mówi Marek Spadło, Brand Manager, Kinguin
Jury, złożone z ekspertów branży marketingowej i e-commerce, w pierwszej fazie ocen zgłoszonych prac nominowało aż 40 najlepszych kampanii w 11 kategoriach. Następnie wybrano zwycięzców w każdej z kategorii. Po raz pierwszy agencją roku został Sales Tube, który otrzymał najwięcej, bo aż 4 nagrody, a tym samym zdobył Grand Prix konkursu. Tytuł Brand of the Year trafił do Empiku.
Lista laureatów Performance Marketing Diamonds CEE 2022
- The most effective paid social media campaign: pl & Modivo
- The most effective SEM campaign: Empik
- The most effective affiliate program: Empik & Tradedoubler
- The most effective sales campaign: SalesTube
- The most effective mobile campaign: CCC & Appnext
- Best pandemic effects: SalesTube & Travelist
- The most effective lead generation campaign: OMD
- The most effective video campaign: SalesTube
- Long-term performance cooperation: Tradedoubler
- The integrated campaign of the year: Bluerank
- The most effective content marketing campaign: Bluerank & Empik
- Performance Technology of the Year: Sempai
- Performance Agency of the Year: SalesTube
- Performance Brand of the Year: Empik
- Nagrodę GRAND PRIX: SalesTube
Jury zdecydowało przyznać dwa wyróżnienia, w kategoriach, a których rywalizacja była najbardziej zacięta:
- The most effective content marketing campaign dla Content House & Insignia & Performance Media & BSH Sprzęt: Gospodarstwa Domowego
- Best pandemic effects dla Whites
Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwał audytor Kancelaria Sowiński i Partnerzy.
Partnerami głównymi konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2022 są Apifonica oraz Kinguin.
Więcej informacji o konkursie: https://performancedaycee.com/pmdiamonds/
KOMERSO jest patronem medialnym konkursu.
Promuj biznes na łamach Komerso.pl!