Nominowani w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE

Nominowani w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE

Znamy już Nominowanych w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE. Zwycięzców poznamy podczas Gali, która odbędzie się w czwartek 27 września 2018 roku w Warszawie.

Performance Marketing Diamonds CEE to pierwszy w Polsce międzynarodowy konkurs, który obejmuje obszar performance marketingu i afiliacji. Przedsiębiorcy zostają nominowani i nagradzani za efektywność prowadzonych działań marketingowych. Dzięki tego rodzaju konkursom wiele polskich firm może zaprezentować swoje osiągnięcia – również te o charakterze międzynarodowym. Marketing internetowy i era digitalu sprawiły, że w zakresie performance marketingu i afiliacji poprzeczka podniesiona została bardzo wysoko. Poniżej lista nominowanych.

NOMINEES IN PERFORMANCE MARKETING DIAMONDS CEE 2018

The most effective mobile campaign:

  • Semahead – mobile campaign for Pakuten
  • Tradedoubler – mobile campaign for Komfort

The most effective lead generation campaign:

  • Content House – Performance Content Marketing for mFinanse (mBank Group)
  • Freshmail – “Zakochan(i)e w zupach” Campaign
  • pl – lead generation campaign for Grupa Azoty
  • Tradedoubler – lead generation campaign for ING Bank Śląski

The most effective social media campaign:

  • Awin – social media campaign for Steal Alert
  • Business Factory – Facebook campaign for Tchibo
  • Semahead – social media campaign for Pakuten
  • pl – Audio Bible campaign

The most effective affiliate program:

  • Awin – Born2be affiliate program
  • Optimise – Showmax.com affiliate program
  • Tradedoubler – NJU MOBILE affiliate program 

The most effective use of data:

  • Business Factory – activities for Allegro
  • Optimise – activities for Neckermann Polska

The most effective sales campaign:

  • Bluerank – WorldBOX – Let’s go shopping! How to sell out of the box
  • Performics – W.KRUK campaign
  • Semahead – BRW: Multichannel communication in a 360-degree campaign.
  • Tradedoubler – RTV EURO AGD The Black Friday Weeks sales campaign
  • Trade Tracker Polska – Sunday @home THE CHALLENGE IS THE OPPORTUNITY

The integrated campaign of the year:

  • Bluerank – Euroloan integrated campaign
  • Conrad Electronic – Increase of performance marketing efficiency in Omnichannel
  • KG Media – Zaton Holiday Resort integrated campaign
  • Tradedoubler – Bricomarche campaign

Performance technology of the year:

  • Business Factory – ROI Hunter – the ultimate e-commerce sales generator
  • Growww Digital Kft. – ROIminer
  • Roivenue – CMO’s best friend
  • Tradedoubler – TD CONNECT
  • Trade Tracker Polska – The attribution – how the possibility of a fair reward helps to increase sales

Performance or/and Affiliate agency of the year:

  • Awin
  • Bluerank
  • Tradedoubler “Connect &Grow”
  • WebTalk Agency

Zwycięzców poznamy już 27 września 2018 roku.


Promuj biznes na łamach Komerso.pl!

Zobacz możliwości reklamy w portalu



Redakcja
Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...

Najnowsze artykuły

Nominowani w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE

Send this to a friend