Nowe otwarcie eBay.pl w Polsce. Serwis wprowadza język polski i większe możliwości dla sprzedawców

Nowe otwarcie eBay.pl w Polsce. Serwis wprowadza język polski i większe możliwości dla sprzedawców

Klienci z Polski mogą już korzystać z nowej odsłony serwisu eBay.pl. Firma wprowadza funkcję automatycznego tłumaczenia ofert na język polski, co ma ułatwić przepływ informacji pomiędzy kupującym i sprzedającym.

eBay zmienia sposób działania w Polsce. Do tej pory większość globalnego katalogu produktów nie była dostępna w języku polskim. Według badań prowadzonych przez platformę, okazało się, że bariera językowa stanowiła istotny czynnik uniemożliwiający wielu osobom korzystanie z serwisu. Firma postanowiła więc sięgnąć po unikalne rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji, które sprawnie przetłumaczą treści widniejące na stronie, uwzględniając przy tym unikalność i złożoność polskiego języka. Ułatwi to użytkownikom przeszukiwanie ofert oraz umożliwi kontakt w języku polskim na linii sprzedawca – kupujący.

Z eBay.pl można korzystać zarówno w wersji desktopowej, jak i za pośrednictwem aplikacji mobilnej, którą można pobrać przez Google Play Store lub App Store. Użytkownikom zostały udostępnione specjalne podstrony serwisu eBay.pl, prezentujące produkty z całej Europy.

Pierwsza z wielu zmian

W Polsce jest ponad 22 mln kupujących, dostępność internetu to około 92%, a okres pandemii zwiększył odsetek osób kupujących online. Nasza platforma jest już w Polsce od kilku lat, ale teraz będzie to dla nas nowe otwarcie i zaledwie pierwszy krok rozwojowy na tym rynku. Tłumaczenie ofert na język polski stanowiło dla nas duże wyzwanie. Sporo na tym polu udało się zrobić, ale na pewno jeszcze wiele przed nami w tej kwestii pozostało. Zmiana języka implikuje również inne rzeczy. Polacy będą mieli teraz dostęp w swoim własnym języku do portfolio dużych sprzedawców m.in. z Hiszpanii, Niemiec, Francji czy Wielkiej Brytanii, co ułatwi również kwestie logistyczne dla klientów – powiedział Paolo Levoni, Senior Director EU Cross Border Trade.

Ambitne plany – eBay.pl w TOP3 w Polsce

Przedstawiciele firmy podkreślają, że rozwój platformy w Polsce będzie stopniowy, a nowe funkcjonalności będą wprowadzane na podstawie analiz zachowań konsumentów. Taką strategię eBay realizował już wcześniej na wielu innych rynkach europejskich.

Podobnie jak na innych rynkach, będziemy przyglądać się preferencjom lokalnych odbiorców i dostosowywać nasze operacje do ich wymagań. W głównej mierze stawiamy na rozwój funkcjonalności aplikacji mobilnej, gdyż nasze analizy pokazały, że Polacy w większości kupują właśnie przy pomocy tego narzędzia. Jeżeli pojawi się taka potrzeba, nawiążemy współpracę z operatorami logistycznymi, rozszerzymy opcje płatności o kolejne systemy lub wzbogacimy programy lojalnościowe. Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi sprzedawcami i im będziemy rekomendować odpowiednie rozwiązania, by mogli rozwijać swój biznes dzięki platformie eBay.pl. Naszym celem jest stanie się jedną z ulubionych platform zakupowych Polaków w najbliższych latach. Celujemy w TOP3 największych platform e-commerce w Polsce – dodał Levoni.

kobieta robiąca zdjęcie produktu na eBay
źródło: materiały prasowe

Ponad 520 kategorii zakupowych

Platforma eBay.pl to bardzo zróżnicowane portfolio produktów. Portal dotychczas znany był głównie z unikalnych aukcji, gdzie można było kupić niespotykane lub kolekcjonerskie produkty. W ostatnich latach portfolio serwisu znacznie się rozwinęło i dostosowało się do wymagań klientów.  W ofercie znajdziemy więc ponad 520 kategorii zakupowych i ponad 1,4 mld ofert udostępnianych przez sprzedawców z całego świata. Globalny zasięg firmy to także doskonała wiadomość dla sprzedających z Polski, którzy uzyskują dostęp do bardzo dużego rynku, gdyż oferty w języku polskim będą tłumaczone również na inne języki.

Na naszej platformie już obecnych jest wielu polskich kupujących i sprzedających, którzy działają np. na rynku niemieckim czy brytyjskim. Cały czas oferujemy naszym sprzedawcom szkolenia oraz jasny system rozliczeń – komentuje Lorna Dunne, Head of eBay’s EU Cross Border Trade Seller.

Polityka bezpieczeństwa

eBay dba o zapewnienie bezpieczeństwa obu stronom transakcji. Serwis daje możliwość objęcia produktów tzw. programem gwarancji autentyczności. Dzięki niemu kupujący wie, że towar nie jest podróbką. Platforma oferuje też programy ochrony zarówno sprzedawców, jak i kupujących, zapewniające m.in. pełne wsparcie dla sprzedawcy w przypadku wycofania oferty kupna czy odzyskanie całkowitej wartości zamówienia, jeżeli zamówiony towar będzie znacząco niezgodny z opisem lub nie zostanie dostarczony.

Platforma zapewnia także bezpieczeństwo danych poufnych, m.in. poprzez techniczne i proceduralne zabezpieczenia, takie jak zapory czy szyfrowanie SSL (Secure Socket Layers) w celu ochrony informacji osobistych przed utratą i kradzieżą oraz uzyskaniem nieautoryzowanego dostępu i ujawnieniem. Co więcej, firma powołała także inspektorów ochrony danych, których zadaniem jest nadzorowanie bezpieczeństwa informacji osobowych użytkowników platformy.

Kampania na polskim rynku

W związku z nowym otwarciem w Polsce, eBay przygotował kampanię promocyjną pt. Bierz najlepsze ze świata, skoncentrowaną głównie na działaniach online. Firma prowadzi również działania w mediach lifestyle, technologicznych oraz współpracuje z blogerami na platformie YouTube oraz TikTok.

Źródło: informacja prasowa


Promuj biznes na łamach Komerso.pl!

Zobacz możliwości reklamy w portalu



Redakcja
Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...

Najnowsze artykuły

Nowe otwarcie eBay.pl w Polsce. Serwis wprowadza język polski i większe możliwości dla sprzedawców

Send this to a friend