Poznaliśmy nominowanych w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE

Poznaliśmy nominowanych w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE

Jury nominowało 40 najlepszych kampanii performance marketingu i afiliacji w europejskim konkursie Performance Marketing Diamonds, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Zwycięzców w 11 kategoriach i zdobywców Granx Prix, Brand of the Year oraz Agency of the Year, poznamy podczas Gali, która odbędzie 19 maja w Kinguin Esports Lounge w Gdańsku. 

O konkursie

Performance Marketing Diamonds CEE to międzynarodowe wyzwanie dla agencji, brandów oraz domów mediowych. Prace w konkursie oceniane były przez Jury złożone z ekspertów branży marketingowej i e-commerce. Z 40 nominowanych projektów jury wyłoniło zwycięzców w 11 kategoriach konkursowych oraz zdobywcę Grand Prix. Nagrody specjalne Brand of the Year oraz Agency of the Year otrzymają firmy, które zwyciężyły w największej liczbie kategorii konkursu. Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwa audytor Kancelaria Sowiński i Partnerzy.

Partnerami głównymi konkursu są Apifonica oraz Kinguin.

Nominowani w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE 2022 

The most effective paid social media campaign

  • CCC
  • eobuwie.pl & Modivo
  • Tradedoubler

The most effective SEM campaign

  • CCC
  • Empik
  • Grupa iCEA
  • Performics
  • Semcore

The most effective affiliate program

  • Decathlon
  • Empik & Tradedoubler
  • SalesTube & Travelist.pl
  • Tradedoubler

The most effective sales campaign

  • CCC
  • Digital Resolution & Barbora 
  • Empik
  • eobuwie.pl
  • SalesTube

The most effective mobile campaign

  • CCC & Appnext
  • Cube Group
  • SalesTube & Med24

Best pandemic effects

  • Bluerank za kampanię dla Rainbow Tours
  • Bluerank za kampanię dla fundacji DKMS
  • Performics
  • Sales Tube & Travelist
  • Whites

The most effective video campaign

  • CCC
  • SalesTube

The most effective lead generation campaign

  • Bluerank
  • OMD

Long-term performance cooperation

  • AWIN & Answear.com
  • Bluerank
  • Tradedoubler

The integrated campaign of the year

  • Bluerank
  • Performics

The most effective content marketing campaign

  • Content House & BOSCH & Insignia & Performance Media
  • Bluerank
  • Bluerank & Empik
  • Whites

Performance Technology of the Year

  • Ecometrixo
  • Sempai

Więcej informacji o konkursie: https://performancedaycee.com/pmdiamonds/

KOMERSO jest patronem medialnym konkursu.


Promuj biznes na łamach Komerso.pl!

Zobacz możliwości reklamy w portalu



Redakcja
Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

Najnowsze artykuły

Poznaliśmy nominowanych w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE

Send this to a friend