Quora i trzy nowe opcje dla reklamodawców
Quora, to kanadyjska platforma znana z zadawania, tworzenia i odpowiadania na pytania. Została utworzona przez Adama D’Angelo i Charliego Cheevera – byłych pracowników Facebooka. Teraz otwiera się na reklamodawców i dodaje 3 nowe opcje, które pomogą im dotrzeć do klienta.
E-commerce w praktyce
O tym, że e-commerce ma się coraz lepiej, nie trzeba nikogo przekonywać. Warto jednak pamiętać, że decydując się na formę sprzedaży online, należy pamiętać też o działaniach promocyjnych, w które wchodzą, m.in. pozycjonowanie stron czy content marketing. Dlatego też, coraz więcej platform angażuje się w pomoc firmom, które od rynku standardowego wybrali rynek online. Jedną z nich, jest Quora, która jest znana z tworzenia, zadawania i odpowiadania na pytania, Tym razem, dodała ona aż trzy nowe opcje, które pomogą reklamodawcom w dotarciu do klienta.
Trzy nowe opcje od platformy Quora
Te trzy opcje, to tak naprawdę dobrze nam znane w dziedzinie e-commerce metody marketingowe. Jednak zostały uzupełnione o obecność platformy do zadawania pytań. Oto trzy zmiany, które odnotował serwis marketingland.com:
1.Wykorzystanie słów kluczowych
Opcja odsyłania do Twojej strony osób, które wpisały odpowiednie słowa kluczowe, była już dostępna na tej platformie jakis czas. Jednak teraz, została ona połączona z opcją retargetingu pytań. Gdy dana osoba wpisze zapytanie odnośnie Twojej firmy, reklama pokaże się w jej kanale, kanałach tematów i stronach pytań. Pozwoli to dotrzeć do szerszej liczby odbiorców. Reklamy będą kierowane do tych osób, których pytanie było zadane maksymalnie 20 dni wcześniej.
2.Rozróżnienie użytkowników ze względu na płeć
To bardzo istotne, aby linie produktów dla kobiet, były reklamowane językiem, który stosuje źeńską formę. Podobnie wygląda kwestia produktów dla mężczyzn. Pisanie w odpowiedniej formie osobowej, pomaga przyciągnąć więcej klientów. Doskonale wie o tym platforma Quora. W dodatku, badania przeprowadzone przez serwis, gdy jeszcze opcja ta była w fazie testowej wykazały, że stosowanie takiego języka przyczyniło się do wzrostu konwersji o 40% w porównaniu z innymi, które nie stosują tego rozróżnienia językowego. Funkcja ta, dostępna jest obszarze kierowanie demograficzne.
3.Zestawy reklamowe na przeglądarkach
Możliwość targetowania według urządzeń i platform mobilnych jest już dostępna na platformie od jakiegoś czasu. Od teraz, serwis Quora oferuje reklamodawcom odsyłanie ich reklam do konkretnych przeglądarek takich jak Chrome, Safari i Firefox. Pozwoli to dostosować reklamę do konkretnych, różnych oprogramowań.
Nie da się ukryć, że takie działania na pewno mogą pomóc w sprzedaży e-commerce. Dodatkowo, jak głosi stare powiedzenie: “Reklama dźwignią handlu”. Najwidoczniej doskonale rozumie je platforma Quora, które co jakiś czas uzupełnia braki w tym temacie na swojej platformie.
Promuj biznes na łamach Komerso.pl!