W jaki sposób zwróci Ci się inwestycja w bilet na Forum Marketingu Zintegrowanego?

W jaki sposób zwróci Ci się inwestycja w bilet na Forum Marketingu Zintegrowanego?

ROPO, ASMR, OOO, CTR, RTM, ROI, KPI, eee-macarena hey! Operujesz tymi skrótami na co dzień, więc nic dziwnego, że zastanawiasz się, jak zwróci Ci się inwestycja w wejściówkę na FMZ, czy warto „ryzykować” przyjazd oraz jaki będzie stosunek wejść na wykłady do wyjść na miasto

Jeżeli stwierdzenia te Ciebie dotyczą, odpowiadamy:

Co da Ci udział w Forum Marketingu Zintegrowanego?

1. Praktyczne rozwiązania

Przede wszystkim gwarantujemy Ci jasny komunikat o tym, czego dowiesz się z prezentacji. Nie rozwodzimy (TL;DR), ale też nie zostawiamy Cię bez informacji. W programie, przy każdym z wystąpień, znajdziesz kluczowe pytanie, na które odpowiada. Prelegenci podzielili się z nami swoimi lessons learned – je również sprawdzisz w programie. Dzięki nim przekonasz się, czy prezentacja przyda Ci się w codziennej pracy.

Prezentacje to natomiast rzetelne case studies najlepszych kampanii 360 ostatnich miesięcy – aż 5 na 16 to zwycięzcy ostatniej edycji Golden Arrow. Jeśli zastanawiasz się, jak od kuchni wyglądało budowanie strategii takich jak „W internecie bądź sobą” OLX czy ASMR w wydaniu IKEI, to FMZ będzie właśnie tym miejscem, gdzie zobaczysz je rozłożone na czynniki pierwsze. A co ważniejsze – dowiesz się, jak wykorzystać te taktyki we własnych projektach.

2. Sprawdzonych w działaniu potencjalnych współpracowników

Odchodzimy od „platformy wymiany doświadczeń i dobrych praktyk” na rzecz poznawania ludzi i tego, jak pracują. Dlatego nasz networking ma nietypową formę – gry szkoleniowej. Podczas warsztatów prowadzonych przez Pracownię Gier Szkoleniowych masz szansę od razu sprawdzić, jak na presję czasu i stres reagują Twoi potencjalni współpracownicy. Więcej na temat gry The Tree of Life przeczytasz tutaj: https://fmz.smb.pl/the-tree-of-life-na-fmz/

3. Wiedzę o marketingowych trendach 2020

Nie mówimy wyłącznie o tym, co było – bierzemy też na tapet to, co będzie. Właśnie dlatego drugi dzień konferencji (6 listopada) to panele dyskusyjne na temat trendów w marketingu, które zapanują nad branżą w przyszłym roku.

O czym usłyszysz na FMZ?

  • eko i o tym, czy opłaca się markom
  • fake newsach, fake viewsach, click fraudsach i innych oszustwach w reklamie cyfrowej
  • virtual reality
  • voice commerce

Czego jeszcze dowiesz się na FMZ? Będziemy odpowiadać na pytania takie jak:

  • czy budowanie zaangażowania społecznego i relacji na poziomie wartości ma sens biznesowy?
  • na czym polega nowoczesny vending i jak użyć go z korzyścią dla biznesu?
  • jak zwiększyć przywiązanie odbiorcy do marki, wciągając go w tradycyjną i bezpośrednią komunikację?
  • jak skutecznie wzmocnić zaangażowanie uczestników programu partnerskiego?
  • jak wykorzystać content marketing do promocji wydarzenia?
  • jak wykorzystać technologię do budowania bliskiej relacji z klientem przez ASMR?

To coś dla Ciebie? Bilety znajdziesz tu: https://fmz.smb.pl/kup-bilety/

KOMERSO jest patronem medialnym wydarzenia.

Polecamy tę konferencję

Akademia Marketingu: (Z)mierz się z content marketingiem