Serwis Przelewy24 rusza z kampanią „Wygraj z nami Ekomersa” i proponuje użytkownikom… GRĘ!

Serwis Przelewy24 rusza z kampanią „Wygraj z nami Ekomersa” i proponuje użytkownikom… GRĘ!

Rusza kolejna, piąta edycja Ekomersów – konkursu branży e-commerce, mającego na celu wyłonienie najlepszych firm, produktów i usług umożliwiających bądź wspomagających sprzedaż w Internecie. Nagrody zostaną wręczone podczas Gali po XI Targach eHandlu w Warszawie 9 listopada 2016r.

Kategorie konkursowe

Chętni do wzięcia udziału w konkursie mogli zgłaszać swoje kandydatury w czterech wiodących kategoriach:

  1. Dostawcy. Kategoria skierowana jest do dostawców usług i produktów dla e-commerce i obejmuje podkategorie takie, jak operator płatności, platforma sklepowa, firma dostawcza, produkt wspierający customer support, rozwiązanie infrastrukturalne, debiut roku, aplikacja SAAS, itp.
  2. E-sklepy. Kategoria skierowana do firm prowadzących sprzedaż online. Wśród kategorii dla e-sklepów znajdziemy: „najbardziej ludzka strategia social media, najbardziej angażujące wykorzystanie video, nowatorskie wykorzystanie technologii mobilnych, ekspansja zagraniczna e-sklepu, itp.
  3. Agencje. Kategoria skierowana do agencji realizujących projekty dla e-commerce z podziałem na najlepszą agencję wdrożeniową/integracyjną i generującą sprzedaż.
  4. Osobowość. Kategoria dla osób oraz firm, które wniosły szczególny wkład w rozwój branży. Organizatorzy chcą tu docenić innowatora roku, managera roku i osobę mającą szczególny wkład na rzecz rozwoju e-commerce.

Pierwsza faza konkursu opiera się na internetowych głosach użytkowników uwierzytelnionych z poziomu konta na Facebooku. Podmioty, które uzyskają największą liczbę ważnych głosów, awansują do rundy drugiej, w której Jury wyłoni liderów wszystkich kategorii konkursowych.

Jak kandydaci starali się przekonać do głosowania w poprzednich edycjach?

Jako, że nagroda uznana jest za prestiżową w branży e-commerce, motywacja do jej zdobycia inspiruje kandydatów do kreatywnej walki o głosy Internautów. W ubiegłych latach agitacja przybierała czasem niestandardowe formy, co skutkowało nie tylko zdobyciem przez daną firmę głównego trofeum, ale i przyniosło pewien rozgłos, usprawniając późniejsze działania marketingowe i zwiększając rozpoznawalność marki. W ubiegłych latach, do najskuteczniejszych działań kandydatów w ekomersowej kampanii należała publikacja postów agitujących na portalach społecznościowych, nagrywanie filmów reklamowych, prowadzenie bloga, mailingi, banery, publikacje w prasie branżowej itp.

W tym roku ciekawą propozycję przygotował serwis Przelewy24, udostępniając głosującym grę platformową opartą na idei labiryntu. Użytkownik, za pomocą myszki lub klawiatury, przemierza interaktywny labirynt aby finalnie dotrzeć do złotego trofeum symbolizującego Ekomersa. Plansza końcowa, oprócz gratulacji zwycięstwa i prezentacji czasu, umożliwia zagłosowanie w plebiscycie oraz podzielenie się wynikiem na portalu społecznościowym. Przygotowana gra ma zaangażować użytkownika zachęcając go do wejścia w interakcję z serwisem oraz oczywiście do oddania głosu na Przelewy24 w kategorii „Operator Płatności”. (Gra na stronie: www.przelewy24.pl)

Głosowanie potrwa do 20 października 2016 i wyłoni zwycięzców plebiscytu internetowego, którzy w drugim etapie walczyć będą o przychylność Jury liczącego ponad 100 osób. W ostatnim etapie nastąpi zsumowanie wyników głosowania internetowego oraz ocen Jury, w wyniku czego w poszczególnych kategoriach wyłonieni zostaną laureaci. Pełna lista kandydatów: http://ekomersy.pl/


Promuj biznes na łamach Komerso.pl!

Zobacz możliwości reklamy w portalu



Przelewy24
Serwis Przelewy24 od ponad 10 lat współtworzy polską branżę e-commerce. Wyznacza trendy dostarczając największą liczbę rozwiązań płatniczych dopasowanych do każdego biznesu. Najwyższy poziom usług zapewniają także stale ulepszane rozwiązania informatyczne, oraz polityka bezpieczeństwa. Platforma Przelewy24 obsługuje zarówno największe jak i małe e-biznesy oferując ponad 200 metod płatności. Pomimo panującego na rynku trendu standaryzacji, serwis do każdego klienta podchodzi indywidualnie, dopasowując rozwiązania do jego potrzeb. Od początku swojego istnienia Przelewy24 posługują się szerokim zakresem narzędzi, dbając o to, aby finalny użytkownik, otrzymał to na czym najbardziej mu zależy – szybkość, prostotę obsługi, oszczędności finansowe i bezpieczeństwo. Już ponad 50 000 partnerów obdarzyło zaufaniem serwis Przelewy24 i korzysta z jego innowacyjnych rozwiązań płatniczych.
Więcej artykułów tego autora
Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...

Najnowsze artykuły

Serwis Przelewy24 rusza z kampanią „Wygraj z nami Ekomersa” i proponuje użytkownikom… GRĘ!

Send this to a friend