Startuje 1koszyk.pl – nowa, wielokanałowa platforma e-commerce
Ruszyła nowa platforma e-commerce 1koszyk.pl, która kładzie nacisk na zintegrowaną sprzedaż wielokanałową. Kupujący logują się jednym kontem do różnych sklepów, korzystając z raz wprowadzonych danych i wspólnej historii zakupów.
1koszyk.pl umożliwia szybkie rozpoczęcie e-handlu poprzez kompletną obsługę procesu. Integruje usługi takie jak: bramki płatnicze, przesyłki kurierskie i paczkomaty. Umożliwia automatyczną kalkulację kosztów wysyłki oraz zamawianie kuriera wprost z aplikacji (generowanie listów przewozowych). Pozwala wykorzystać istniejący serwis jako sklep internetowy, bez przeprowadzania dodatkowych integracji.
Zintegrowana sprzedaż wielokanałowa
Platforma nie ogranicza więc w żaden sposób wykorzystywanych kanałów sprzedaży. Pozwala na zakup produktu poprzez unikatowy link, który można zamieścić na dowolnej stronie, blogu, portalu społecznościowym, w e-mailu, chacie, SMSie, pliku, a także jako kod QR lub tag NFC np. na materiałach drukowanych lub na sali sprzedaży. System pozwala na zintegrowaną sprzedaż wielokanałową, utrzymując prostotę użytkowania i możliwie najmniej kroków dla kupującego.
1koszyk.pl funkcjonuje jako tzw. marketplace i umożliwia kupującym logowanie 1 kontem do różnych sklepów (korzystających z 1koszyk.pl) oraz wykorzystywanie wcześniej wprowadzonych danych adresowych, paczkomatów, faktur itp.
Sprzedaż przez portale społecznościowe
Niezależnie od tego z jakich serwisów społecznościowych korzystają nasi klienci, 1koszyk pozwoli sprzedawać w nich nasze produkty. Wystarczy, aby portal umożliwiał zamieszczenie linku. W przypadku portali Facebook, Instagram czy Pinterest możemy skorzystać z dostępnych w nich opcji podłączenia sklepu internetowego. Dzięki temu klienci zostaną bezpośrednio przekierowani do koszyka, w którym sfinalizują transakcję, dokonają płatności i wybiorą metodę dostawy. To gdzie zamieścimy link, zależy tylko od nas. Może to być forum, komentarz do filmu czy chat internetowy.
Sprzedaż przez materiały reklamowe
Z systemem 1koszyk możemy także połączyć analogową reklamę ze sprzedażą internetową. Za pomocą kodu QR lub tagu NFC, umożliwimy dodanie prezentowanego produktu wprost do koszyka. Sprzedaż może odbywać się za pośrednictwem:
– ulotek,
– plakatów,
– gazetek reklamowych,
– innych materiałów drukowanych.
Jeśli oferujemy materiały eksploatacyjne lub towary kupowane cyklicznie, możemy wysłać klientowi kod QR, lub tag NFC, aby ułatwić ponowny zakup wprost od nas.
Korzyści z korzystania z platformy
1koszyk.pl daje zarówno użytkownikom, jak i sprzedawcom wiele korzyści:
- platforma, która łączy wiele kanałów sprzedaży;
- umowa na wszystkie usługi, w tym: bramki płatnicze, przesyłki kurierskie i paczkomaty;
- klik wystarczy, aby dodać produkt do koszyka, np. prosto z chatu lub SMSa;
- konto do logowania się we wszystkich sklepach;
- raz wypełniamy dane do wysyłki i faktur;
- wspólna historia zakupów.
Dla kogo 1koszyk.pl?
Platforma kierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw, którzy zarówno rozpoczynają sprzedaż on-line, jak i pragną poszerzyć kanały sprzedaży w ramach już istniejącej oferty.
Autorem projektu jest spółka FSi – krakowski softwarehouse, działający na rynku od ponad 18 lat. Platforma nie pobiera żadnego abonamentu, jedyny koszt dla sprzedającego to prowizja od płatności on-line. W przyszłości system będzie rozbudowywany o dodatkowe odpłatne moduły.
Źródło: informacja prasowa oraz materiały promocyjne
Promuj biznes na łamach Komerso.pl!