Zalando stawia na zrównoważoną modę

Zalando stawia na zrównoważoną modę

Zalando, czyli wiodąca europejska platforma modowo-lifestylowa, rozszerza swój asortyment zrównoważonej mody. W nadchodzących tygodniach firma wprowadzi do sprzedaży ekologiczne produkty takich marek jak Ecoalf, Mud Jeans, Swe-s, Girlfriend Collective i Stripe + Stare.

Nowe brandy wzbogacą obecną ofertę składającą się z 15 000 artykułów wyprodukowanych z naturalnych lub pochodzących z recyklingu materiałów.

Zrównoważona moda i dbałość o ochronę środowiska są ważnymi czynnikami, które kształtują rozwój branży odzieżowej w Polsce. Jak wynika z badań, konsumenci są coraz bardziej świadomi pochodzenia i procesu produkcji artykułów odzieżowych. Już 70% z nich jest skłonna zapłacić nieco wyższą cenę za ubrania z ekologicznych surowców.

Odpowiedzialne zakupy

Zalando stawia na zrównoważoną modę, Komerso.pl
źródło: zalando.pl

Zalando w swoim asortymencie posiada już 240 marek, które produkują odzież z naturalnych lub pochodzących z recyklingu materiałów. Firma wprowadza do swojej oferty kolejne marki o zrównoważonym podejściu. Będą to między innymi Ecoalf, Mud Jeans, Swe-s, Girlfriend Collective oraz Stripe + Stare.

Zrównoważony asortyment na Zalando jest jednym z największych w Europie, ale to dopiero początek. Naszą ambicją jest zapewnienie klientom jeszcze szerszego wyboru produktów, kompleksowych informacji i inspiracji, których potrzebują, aby dokonywać bardziej odpowiedzialnych wyborów w kwestii mody. Wprowadzenie nowych marek jest ważnym krokiem w tej podróży – mówi Sara Diez, Vice President Womenswear w Zalando.

Obecny asortyment przyjazny dla środowiska w Zalando składa się z 15 000 artykułów. Obejmują one wszystkie kategorie, od marek premium, takich jak Mother of Pearl i Filippa K, przez obuwie z Veja, aż po marki outdoorowe, takie jak Patagonia lub dżinsy marki Nudie Jeans. Aby ułatwić klientom znalezienie proekologicznych produktów w szerokiej ofercie, Zalando oznacza wszystkie artykuły wykonane z ekologicznych materiałów specjalną flagą zrównoważenia. Dodatkowe oznaczenia zostały wprowadzone w 2017 roku. Obecnie są już dostępne na każdym z 17 rynków, na których działa firma.

Zalando stawia na zrównoważoną modę, Komerso.pl
źródło: zalando.pl

Świadomość Zalando

Zalando jako platforma mająca ponad 28 milionami klientów w 17 krajach jest świadoma swojej roli w promowaniu ekologicznych postaw w obszarze mody. Konsekwentne poszerzanie zrównoważonego asortymentu to nie jedyna ‘zielona’ inicjatywa firmy. Niedawno Zalando, chcąc zminimalizować swój wpływ na środowisko, zrezygnowało z plastikowych opakowań na produkty kosmetyczne.  

Źródło: informacja prasowa


Promuj biznes na łamach Komerso.pl!

Zobacz możliwości reklamy w portalu



Redakcja
Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...

Najnowsze artykuły

Zalando stawia na zrównoważoną modę

Send this to a friend