Znamy nominowanych do e-Commerce Polska Awards. Komu 11-ta edycja konkursu przyniesie największe laury?
Nominowani w tegorocznej edycji konkursu e-Commerce Polska Awards już cieszą się z wejścia do tej elitarnej grupy najlepszych firm handlu elektronicznego w kraju. W tegorocznej edycji przyznano 75 nominacji w 21. kategoriach. Teraz pozostaje czekać na ogłoszenie werdyktu jury, co odbędzie się podczas uroczystej Gali wręczenia nagród 21. września w Crystal Palace w Krakowie.
Konkurs e-Commerce Polska Awards od ponad dekady jest barometrem rozwoju tej części gospodarki elektronicznej w Polsce, którą skutecznie buduje e-handel. W czasie spowolnienia ekonomicznego i ostudzenia nastrojów konsumenckich, e-handel ma się dobrze. I jeśli tu skupia się uwaga konsumentów i wysiłek biznesu aby utrzymywać wzrost, to warto poznać najlepsze firmy e-commerce i ich praktyki. Organizatorem tego najbardziej prestiżowego w kraju branżowego konkursu jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Partnerem strategicznym konkursu jest InPost, zaś partnerami głównymi – Allegro oraz Przelewy24.
Puls e-commerce
Kategorie konkursowe, ich popularność w poszczególnych edycjach i przede wszystkim jakość zgłoszeń pozwalają ocenić, które z trendów zyskały na sile do tego stopnia, że kształtują strategie najlepszych firm handlu elektronicznego w Polsce. To one wskazują kierunek rozwoju e-commerce. Ich działania są wnikliwie oceniane przez jury złożone z liderów branży, co gwarantuje ich niezaprzeczalną siłę i wiarygodność. Audytorem konkursu jest Kancelaria Porębski i Wspólnicy.
W skrócie – tegoroczna 11-ta edycja e-Commerce Polska Awards, konkursu, który nieprzerwanie elektryzuje branżę, to:
- 75 nominacji w 21. kategoriach;
- wyrównana walka do ostatnich głosów członków jurorów, którzy sprawiedliwie
i z zaangażowaniem wyłonili nominowanych; - wyraźny wzrost poziomu zaawansowania merytorycznego/biznesowej efektywności zgłoszeń;
- nagrodzone najbardziej inspirujące projekty branży e-commerce 2023 roku.
Sens rywalizacji
Uznając prymat zdrowej rywalizacji pod okiem doświadczonych jurorów, a także wierząc głęboko w witalność wszystkich krajowych firm handlu elektronicznego, już teraz cieszę się na ogłoszenie zwycięzców – komentuje proces zbierania nominacji Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby. – Wysiłek, jaki biznes włożył w utrzymanie rynkowej pozycji i wzrosty, na pewno powinien zostać nagrodzony po równo, ale zwycięzca w poszczególnych kategoriach może być tylko jeden. To piękno naszego konkursu – zauważa. I słusznie, bo wartość nominacji do tego elitarnego grona też jest swego rodzaju wyróżnieniem, bardzo cenionym przez firmy.
W oczekiwaniu na finał
Laureatów konkursu poznamy podczas gali wręczenia nagród, która odbędzie się 21 września w Crystal Palace w Krakowie. Wydarzenie w roku jubileuszowym X-lecia e-Izby zapowiada się jako kolejne święto środowiska krajowego e-biznesu. Zaproszone liderki
i liderzy branży – laureaci poprzednich edycji konkursu – będą oklaskiwać nowych w swoim gronie. To także tworzy wyjątkowość biznesowego networkingu, jednej z wielu jakości konsekwentnie wytwarzanych przez e-Izbę.
W trakcie gali poznamy także laureata w kategorii Best In – podmiotu, który otrzymał największą średnią głosów w tegorocznej edycji konkursu.
Partner Strategiczny – InPost
Partnerzy Główni konkursu – Allegro, Przelewy24.
Audytor – Kancelaria Porębski i Wspólnicy.
Nominowani w konkursie e-Commerce Polska Awards 2023 (w kolejności alfabetycznej):
KATEGORIE DLA PODMIOTÓW E-COMMERCE
Best on mobile – podmioty średnie i duże:
- Empik
- Hebe
- Savicki
- Super-pharm
Design & Usability – podmioty małe:
- LULU Warszawa
- MISBHV
- Winylownia
Design & Usability – podmioty średnie i duże:
- Empik
- Hebe
- Media4U & R-GOL
- Savicki
Best e-commerce retailer – podmioty średnie i duże:
- Empik
- Hebe
- Ochnik & merce.com
Best in CSR – podmioty małe:
- Mokosh
- Your KAYA
- You & Your Body
Best in CSR – podmioty średnie i duże:
- Allegro
- Empik
- SIG
- TIM
Best e-commerce B2B – podmioty średnie i duże:
- Allegro – Allegro Business
- ATLAS & Unity Group
- Klimas
- TIM
Best campaign (Pomysł promocyjny roku) – podmioty średnie i duże:
- Answear
- Empik
- Polskie Linie Lotnicze LOT
Best in omnichannel – podmioty średnie i duże:
- Empik
- Hebe
- MODIVO
- SalesTube & Lancerto
- Savicki
Best in cross-border – podmioty średnie i duże:
- Hendi & Unity Group
- MODIVO
- Savicki
Best adaptation to new digital reality B2C – podmioty średnie i duże:
- Grupa Diagnostyka & Whites
- InPost Fresh
- Medicover & Strix
Best innovator in e-commerce – podmioty średnie i duże:
- Polskie Linie Lotnicze LOT
- home&you (BBK S.A.) & Strix
Best e-commerce loyalty program – podmioty średnie i duże:
- Empik
- SIG
KATEGORIE DLA E-USŁUG
Best logistic tool:
- DPD Polska
- InPost
- ORLEN Paczka
Best tool for e-commerce:
- Edrone
- pl
- InPost
- Voucherify
Best cross-border tool/technology/service:
- MakesYouLocal
- pl
Best e-commerce B2B tool/technology/service:
- InPost Fulfillment
- ONe Company
- PragmaGO
- WeSub
Best automatization tool/technology in e-commerce:
- Algolytics Technologies
- Apifonica
- BetterPOS
- pl
- InPost
Best omnichannel tool/technology/service:
- InPost Mobile
- X-ONE
KATEGORIE E-FINANSE
Innovative e-payment solution:
- mBank&mElements
- Przelewy 24
- Tpay
Best buy now pay later solution:
- PKO Bank Polski
- Przelewy 24
Best e-banking implementation:
- Alior Bank
- Bank Pekao
- Credit Agricole
- PKO Bank Polski
Best online insurer:
- Generali TU
- PKO Leasing
- PZU
Więcej informacji na stronie: https://ecpawards.pl/nominowani/
KOMERSO jest patronem medialnym konkursu.
Promuj biznes na łamach Komerso.pl!