Pinterest z nowymi funkcjami dla sprzedawców detalicznych
Dla sprzedawców detalicznych Pinterest wydaje się być miejscem wymarzonym do promocji. Jest tam już od jakiegoś czasu możliwość wyszukiwania za pomocą oznaczeń przedmiotu, jak też rozpoznawania obrazu. Natomiast teraz, pojawiły się kolejne, nowe opcje, które zdecydowanie uprzyjemnią pracę ludziom pracujących w handlu detalicznym.
Pinterest i udogodnienia dla osób pracujących w handlu
Na Pintereście pojawiła się zmiana dotycząca możliwości zweryfikowania sprzedawców detalicznych. W związku z tym, zaczną się oni kwalifikować do tego, aby pokazywać ich już z poziomu medium społecznościowego, w tym szpilek z „Shop the Look”, a także karuzel produktowych. Obok nazwy takich sprzedawców, pojawi się znany, niebieski znacznik, który świadczy o jego wiarygodności. W rezultacie może to też być powodem zwiększonej konwersji. Każdy, kto jest zainteresowany tą usługą, może zarejestrować się na stronie Pinteresta.
W kwestii konwersji, warto tu również wspomnieć, że i o to zadbał serwis społecznościowy. Otóż od niedawna, daje on możliwość sprawdzenia informacji na ten temat każdemu sprzedawcy. Informacje te, dotyczą zarówno bezpłatnej, jak też płatnej konwersji. Oprócz tego, skrócona została również droga i czas do stworzenia kodu produktu. Wszystko za sprawą aktualizacji katalogu, zawierającej również nowe dane, ulepszony interfejs, możliwość planowania przesyłu plików itd.
Z punktu widzenia sprzedawcy ważne może również wydawać się dynamiczne retargetowanie. Oznacza to, że dużo szybszy sposób można teraz przekierowywać reklamy na rynki globalne. Daje to szansę na ponowne dotarcie do tych konsumentów, którzy albo z jakiegoś powodu porzucili swój koszyk zakupowy lub zaangażowali się w daną markę poprzez interakcję. Od teraz, Pinterest będzie również proponował podobne produkty, ale w szybszy sposób i jeszcze bardziej spersonalizowany.
Czy warto skupić się na tym rodzaju promocji?
Pinterest od dawna wydaje się być dobrym miejscem dla sprzedawców w handlu detalicznym. Nowe podejście do tej grupy użytkowników może sprawić, że na tym medium zacznie pojawiać się ich coraz więcej. I chociaż Pinterest robi to w pełni świadomie, znając ewentualne korzyści to dla sprzedawców również jest to wielka szansa. Zwłaszcza biorąc pod uwagę obecną sytuację na świecie, gdzie zakupy online mają się dużo lepiej niż te stacjonarne. I być może taka szansa, może być jedną z tych, które przysporzą kilku klientów więcej. A jak wiemy, obecnie każdy klient jest cennym źródłem dochodu. Natomiast my dla klienta często jedyną deską ratunkową.
Promuj biznes na łamach Komerso.pl!