Już jutro targi i konferencja e-commerce eTradeShow
III edycja targów i konferencji e-commerce eTradeShow odbędzie się już jutro, 10 września 2020, na PGE Narodowym w Warszawie. Szereg wykładów prowadzonych przez topowych specjalistów oraz masa możliwości do rozwoju firmy.
eTradeShow nie jest eventem jak każdy inny. Łączy on bogatą strefę wystawienniczą, gdzie liderzy e-commerce zaprezentują ofertę i najnowsze branżowe rozwiązania, z bogatym panelem konferencyjnym, skupiającym najważniejszych ekspertów w dziedzinie handlu internetowego.
Na scenie targowych e-Trade Show wystąpią eksperci branży e-handlu przeprowadzając nas przez cały Customer Journey. Podzielą się swoją wiedzą na tematy z zakresu reklamy w e-commerce, czynnikach sukcesu e- handlu, integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową i kierunku w e-commerce. Pokażą nowe sposoby jak skutecznie prowadzić sklep internetowy, jak kontaktować się z klientami i sposoby pozwalające w prosty sposób zwiększyć ilość zamówień.
Prelegenci opowiedzą o tym, czym jest, jak znaleźć najprostsze rozwiązania, jak zbudować skuteczną strategię, jak analizować zgromadzone informacje, jak stworzyć mapę Customer Journey, czym jest Customer Experience – jednym słowem najnowsze trendy branżowe związane z e-handlem w ciągu jednego dnia!
Customer Experience w e-sklepie czyli wszystko o dostawie w sklepie internetowym, budowaniu lojalności wśród klientów, skutecznych kampaniach marketingowych dla e-commerce oraz technikach wyróżniających sklep internetowy w tłumie. Masa wiedzy z zakresu e-shop management, e-logistyce, e- płatnościach, e- marketingu i sprzedaży przez internet za granicę.
Podczas konferencji na uczestników czeka aż 28 slotów tematycznych prowadzonych przez najznamienitszych ekspertów branżowych.
Kto wystąpi podczas wydarzenia?
Prelekcje wygłoszą między innymi:
- Jakub Biel – PR & Communication Manager znany z niestandardowego podejścia do marketingu, co udowodnił m.in. pierwszą polską kampanią na Pornhubie czy wysłaniem iPhone’a do stratosfery. Aktualnie odpowiada za komunikację grupy x-kom
- Sebastian Szmigielski – Client Partner CEE, w Facebooku od 2011 roku. Powie o tym, jak oceniać wartość kampanii na Facebooku i rodzinie aplikacji
- Jarosław Grygiel – Country Manager w Credstep Poland skupi się na płynności finansowej w e-biznesie, czyli faktoringu dla rozwoju sprzedaży w kanale online
- Robert Sosnowski – CVO w Reach a Blogger przedstawi zmiany na rynku influencerskim w Polsce, które wywołane zostały przez covid-19
- Piotr Urbaniak – z Traffic Trends. Specjalizuje się w tworzeniu, wdrażaniu i analizowaniu strategii reklamowych zwiększających sprzedaż w e-handlu
- Piotr Lempkowski oraz Marek Ceglarz
- Sebastian Horoszko – od 8 lat wspiera e-commerce w rozwoju i performance marketingu
- Artur Pajkert – od 20 lat zajmuje się marketingiem online oraz hostingiem
- Aleksandra Kubicka – Market Access Manager, Frisbo, opowie o e-Commerce w Europie Środkowo-Wschodniej
- Sascha Stockem – założyciel i CEO firmy Nethansa świadczącej usługi zwiększające sprzedaż na Amazon
Co można zyskać i zdobyć dzięki wydarzeniu?
- wiedzę na temat najnowszych trendów i analizę konkurencyjnych rynków
- konsultacje z ekspertami w e-commerce
- nowe kontakty biznesowe
- najnowszą wiedzę z zakresu e-commerce
- porównanie doświadczeń z osobami z branży
- sposoby na optymalizację biznesu
- tajniki nowych metod sprzedaży
Rejestracja
Rejestracja na wydarzenie: https://etradeshow.pl/rejestracja/
Organizatorzy przygotowali także garść informacji organizacyjnych na temat wydarzenia: https://etradeshow.pl/informacje-organizacyjne-etrade-show-2020/
KOMERSO jest patronem medialnym wydarzenia.
Promuj biznes na łamach Komerso.pl!