Google wprowadziło zmiany sprzyjające reklamodawcom
Google ponownie udoskonala prace na strategią oraz dotarciem do potencjalnych klientów reklamodawców. W związku z tym niedawno zaproponowano kilka nowych zmian. Będą one związane głównie ze śledzeniem trendów zakupowych konsumentów.
Świadome decyzje dotyczące reklam
Nie tak dawno Google poinformowało o zmianach, jakie zaszły w obrębie przeglądarki, a które dotyczą reklamodawców. Pozwolą one bardziej skupić się na konsumentach, ich upodobaniach i trendach zakupowych.
Google twierdzi, że statystyki niestandardowe firm, które znajdują się na Stronie Statystyk będą zawierały sekcję trendów, a produkty i usługi będą dobierane do potrzeb reklamodawców. Narzędzie zapewnia zatem wgląd w działania wywołane wyszukiwaniem, ale również konwersją. Takie dane mogą okazać się niezbędne i doprowadzić do zmiany podczas kreacji przyszłych działań marketerów i reklamodawców, jak również wpłynąć na ich skuteczność i efektywność. Dostarczą one danych związanych z wyszukiwaniem haseł, pokrewnymi kategoriami, informacji geograficznych itd.
Rozwój zautomatyzowanego rozwoju kampanii
To nie koniec zmian. Google postanowił rozszerzyć inne swoje narzędzie, a mianowicie zautomatyzowane kampanie. Zmiana ta pozwoli otworzyć się również reklamodawcom na kampanie, jak i ich optymalizację na serwisie YouTube. A to mały, ale bardzo znaczący krok w kampaniach reklamowych.
Promuj biznes na łamach Komerso.pl!