Jak sklepy internetowe mogą zwiększać sprzedaż dzięki AR? Raport „Augmented Advertising & Sales”

Jak sklepy internetowe mogą zwiększać sprzedaż dzięki AR? Raport „Augmented Advertising & Sales”

Zapraszamy do lektury raportu pt. „Augmented Advertising & Sales” na temat wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości w reklamie, marketingu oraz e-commerce, którego partnerem merytorycznym jest Izba Gospodarki Elektronicznej.

Rozszerzona rzeczywistość znajduje swoje zastosowanie już nie tylko w obszarach takich jak medycyna, rozrywka czy motoryzacja, ale i marketing, reklama i e-commerce. Wedle danych eMarketera, liczba użytkowników AR w Stanach Zjednoczonych wyniesie w tym roku 51,2 milionów. W ciągu kolejnych lat będzie to już 67,5 miliona mieszkańców. Co więcej, w 2018 roku co piąty respondent wskazał marketing jako sektor, w którym w ciągu kolejnych 12 miesięcy widoczny będzie wzrost inwestycji w AR/VR.

Rosnąca popularność rozszerzonej rzeczywistości sprawia, że może ona wpływać na decyzje zakupowe i wizerunek marki. Wymaga to także od firm rozszerzonego myślenia o komunikacji. W najbliższych latach technologia ta może być okazać się znaczącym wsparciem i uzupełnieniem na obszarze styku technologii oraz marketingu. Aby przedstawić możliwości jej wykorzystania w reklamie, marketingu i e-commerce powstał raport „Augmented Advertising & Sales”.

Z najnowszego raportu „Augmented Advertising & Sales” dowiesz się m.in.:

  • w jaki sposób rozszerzyć reklamę angażując w synergię AR i VR
  • jak marki wykorzystują rozszerzoną rzeczywistość w marketingu
  • jakie korzyści daje zastosowanie tej technologii w branży reklamowej
  • jak skutecznie wykorzystać AR w reklamach na Facebooku
  • jak sklepy internetowe mogą zwiększać dzięki niej sprzedaż
  • jaką rolę dla e-commerce pełni rozszerzona rzeczywistość
  • jak prowadzić użytkownika po ścieżce doświadczeń
  • w jaki sposób przygotować swojego odbiorcę na kontakt z AR
  • jak serwować mu odpowiednie impulsy podczas interakcji
  • czym AR różni się od innych form opowiadania historii (marketingowych i nie tylko)
  • jakie dane na temat technologii warto znać.

AR w służbie sklepom internetowym

Rozszerzona rzeczywistość staje się jednym z ważniejszych trendów nie tylko w marketingu i reklamie, ale i na rynku e-commerce. Już 98% internautów podejmują aktywności związane z zakupami za pomocą urządzeń mobilnych. Dołączenie do aplikacji mobilnych rozwiązań AR może zapewnić lepsze doświadczenia i pełniejsze zaangażowanie. W celu umożliwienia jeszcze lepszego poznania produktu przed zakupem, marki mogą skorzystać z takich rozwiązań jak wirtualne lustra, DOOH czy grywalizacja. Aspektem, który podkreślamy w raporcie, a który często bywa pomijany jest to, jak istotną rolę AR odgrywa w procesie zakupowym dla osób niepełnosprawnych lub borykających się z różnymi chorobami. Możliwość poznania produktu w rozszerzonej rzeczywistości jest dla nich dużą szansą.

Pobierz raport