Polecony eCommerce – co to jest? Jakie są zalety?

Polecony eCommerce – co to jest? Jakie są zalety?

Zarówno Poczta Polska, jak i prywatni operatorzy logistyczni tacy jak InPost wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów biznesowych z branży e-commerce. To właśnie dla nich przygotowali korzystne rozwiązania.

Poczta Polska dla e-commerce

Poczta Polska zaproponowała e-biznesmenom nowe usługi, które usprawniają prowadzenie handlu internetowego. Wśród przygotowanych usprawnień e-przedsiębiorcy mogą znaleźć sklep z akcesoriami niezbędnymi do przygotowania przesyłek, wygodne konta firmowe dla nadawców, dopasowane do potrzeb e-sklepów ubezpieczenia czy też sprawną obsługę zwrotów. W ramach dedykowanych e-sklepom usług Poczta zaproponowała Pakiet Polecony eCommerce. Jest to usługa Poczty Polskiej skierowana do wszystkich podmiotów zajmujących się handlem internetowym.

Pakiet Polecony eCommerce obejmuje firmowe opakowanie oraz koszt przesyłki. W ramach jednego pakietu nadawca może wysłać od pięciu do stu przesyłek. Każda z nich może zostać wysłana w opcji standardowej lub priorytetowej.

Standardowe przesyłki dotrą do adresatów w ciągu trzech dni roboczych, priorytetowe – nawet następnego dnia. Każdą przesyłkę jest ubezpieczona do wartości 100 zł i można to ubezpieczenie poszerzyć do wartości 500 zł. Nadawca ma też zagwarantowany bezpłatny zwrot, jeśli przesyłka nie zostanie odebrana przez adresata.

W ramach Pakietu Polecony eCommerce Poczta Polska nadawca może wysyłać paczki o masie do 1 kg. Opakowanie pozwala swobodnie przesyłać książki, kosmetyki, odzież, elektronikę i inne drobne przedmioty.

Pakiety Polecony eCommerce można zakupić na stronie internetowej Poczty Polskiej. Również przez internet nadawca rejestruje przesyłki, co znacząco skraca proces przygotowania paczek do nadania i automatyzuje proces tworzenia niezbędnych dokumentów przewozowych.

Polecony eCommerce – co to jest? Jakie są zalety?, Komerso.pl
źródło: shutterstock.com

E-commerce Polecony InPost

Podobne rozwiązanie, umożliwiające szybkie i tanie nadawanie paczek z dostawą door-to-door zapewnia e-przedsiębiorcom InPost. Tutaj również nadawcy mogą wysyłać przesyłki o masie nie większej niż 1 kg. Priorytetem dla InPost jest terminowe dostarczanie przesyłek oraz zapewnienie gwarancji bezpieczeństwa. Dlatego nadawcy mogą śledzić przesyłkę, a InPost ze swojej strony zapewnia dostarczenie przesyłki w ciągu trzech dni roboczych, awizowanie przesyłek oraz darmowy zwrot nieodebranych paczek. Za każdą doręczoną pod wskazany adres przesyłkę nadawca płaci jedynie 4,99 zł netto.

Nadawanie paczek odbywa się poprzez system Manager Paczek. W systemie tym można stworzyć i pobrać etykiety na przesyłki, monitorować status przesyłek oraz przeglądać archiwum nadanych paczek.

Udogodnienia dla klientów e-sklepów

Każdy e-przedsiębiorca powinien pamiętać, że czynnikiem motywującym do dokonywania zakupów przez internet jest wygoda w zakresie dostaw i zwrotów. Klienci cenią sobie dostawy kurierem bezpośrednio pod wskazany adres, darmowe zwroty, możliwość odbioru przesyłki w paczkomacie lub w wybranym punkcie. Jednocześnie oczekują tego typu usług w ramach niewysokich kosztów dostawy, a nawet darmowej wysyłki.

Z kolei zbyt wysokie koszty dostawy są często czynnikiem wpływającym na rezygnację z finalizacji zamówienia. Dlatego dla e-przedsiębiorców tak ważne jest poszukiwanie rozwiązań, które zapewnią im wysyłkę towaru na korzystnych warunkach. E-commerce polecony InPost czy też Pakiet eCommerce Polecony Poczty Polskiej spełniają te założenia, ponieważ świetnie odpowiadają na bieżące potrzeby branży e-commerce.


Promuj biznes na łamach Komerso.pl!

Zobacz możliwości reklamy w portalu



Adrian Paradowski
Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...

Najnowsze artykuły

Polecony eCommerce - co to jest? Jakie są zalety?

Send this to a friend