Przewodnik po Facebook Ads
Każdego dnia do Facebooka logują się miliardy użytkowników. Ta platforma komunikacji od ponad dekady jest integralną częścią ich życia i towarzyszy im w każdym miejscu czy wydarzeniu. Konsekwencją rozwoju tej platformy było zainteresowanie się nią marek i włączenie jej, jako silnego medium, do strategii komunikacji z konsumentem.
Dzisiaj Facebook wydaje się być naturalnym środowiskiem dla marek i pełni wiele istotnych funkcji. Jest kanałem komunikacji, zasięgowym medium do budowania świadomości marki, oferty czy produktu, silną platformą sprzedażową czy też – poprzez messengera i boty – miejscem obsługi klienta. Większość podmiotów ma swoje profile biznesowe na Facebooku, acz nie wszyscy jeszcze potrafią wykorzystać pełen potencjał tej platformy do budowania swojej marki i pozyskania nowych klientów.
Facebook – kanał dotarcia do konsumentów
Sygnały, jakie pozostawia po sobie konsument w trakcie użytkowania Facebooka dają doskonały potencjał dla precyzyjnego dotarcia do dobranej grupy docelowej z produktem czy ofertą.
Bo siłą Facebooka są ludzie korzystający z platformy. Użytkownicy, dla których platforma ta stała się integralną częścią ich życia.
Facebook towarzyszy im każdego dnia, przy każdej czynności. Jest świadkiem wielu ważnych wydarzeń w ich życiu. Bez względu na czas, miejsce czy zajęcie. Dla każdego użytkownika Facebook pełni inną rolę. Jest źródłem informacji, inspiracji, kanałem komunikacji z przyjaciółmi, miejscem rekomendacji i porad, czy czasem miejscem autopromocji lub platformą, przez którą można sprawnie kontaktować się z także z markami. W zależności od tego – działania podejmowane na tej platformie są różne. I właśnie te zachowania są kluczowe dla współczesnego marketera, bo warto inwestować budżety marketingowe właśnie tam, gdzie jest nasz potencjalny klient, czyli w mobile i Facebook’a.
Facebook Ads w pigułce
ROI Hunter stworzyło “Przewodnik pod Facebook Ads”, który Izba Gospodarki Elektronicznej objęła patronatem. Poradnik ma na celu przybliżenie trendów związanych z Facebookiem oraz usystematyzowanie i pokazanie zastosowań, jak i możliwości konkretnych formatów reklamowych w stale zmieniającym się ekosystemie.
Dowiesz się z niego:
- Co oznacza zmiana algorytmów dla biznesu i użytkowników?
- Dlaczego Facebook staje się istotnym elementem strategii mediowej?
- Jakie video jest odpowiednie do mobile’a i Facebooka?
- Czy Facebook Watch może stanowić zagrożenie dla takich potentatów jak YouTube?
- Jak działa DPA (Dynamic Products Ads)?
- Kreacja statyczna czy DCO?
- i wiele więcej!
Zapraszamy do lektury!
POBIERZ PRZEWODNIK PO FACEBOOK ADS
Promuj biznes na łamach Komerso.pl!