Konferencja Cross-border e-commerce – wielki potencjał i praktyka

Konferencja Cross-border e-commerce – wielki potencjał i praktyka

Już 7 listopada o godzinie 9:00 odbędzie się Konferencja Cross-border e-commerce – wielki potencjał i praktyka. Wydarzenie skierowane jest do eksporterów tradycyjnych biznesów, producentów, MŚP, planujących działalność online, e-sklepów działających lokalnie oraz firm logistycznych. Jeżeli do nich należysz, ta konferencja jest właśnie dla Ciebie!

Czym jest Cross-border e-commerce?

Cross-border e-commerce to transgraniczny handel elektroniczny, który niewątpliwie może stać się przyszłością światowego biznesu, a jego zasięg rośnie o 20% każdego roku. Polega on na kupnie lub sprzedaży produktów w internecie. jednak w tym przypadku, dodatkowym atutem jest możliwość płacenia różnymi walutami, a także obsługi w kilku językach, gdyż konsument i sprzedawca nie muszą znajdować się w jednym kraju jednocześnie. Jeszcze 5 lat temu miał wartość ok. 1 biliona USD. Teraz jest to ponad 3 biliony USD. Polscy przedsiębiorcy są coraz bardziej zainteresowani tą formą dotarcia do konsumenta globalnego i zwiększania swoich zysków oraz budowania międzynarodowego brandu.

Dlaczego warto zainteresować się tą tematyką?

źródło: shutterstock.com

„Cyfrowy eksport to najszybciej rozwijający się segment handlu. Polskie przedsiębiorstwa już dostrzegają możliwości, jakie stwarza internet, a z naszych badań wynika, że drzemie w nim potencjał na 80 mld zł dodatkowych przychodów ze sprzedaży rocznie w skali polskiej gospodarki. Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii wraz z partnerami, Izbą Gospodarki Elektronicznej, PARP, PAIH i wieloma innymi, jest w trakcie tworzenia systemu ułatwiania przedsiębiorcom transgranicznej sprzedaży przez internet, m.in. poprzez udostępnianie informacji i wiedzy czy niwelowanie barier ograniczających oraz osłabiających tę sprzedaż” zapewnia Minister Przedsiębiorczości i Technologii, Jadwiga Emilewicz. 

Informacje szczegółowe oraz korzyści płynące z udziału w konferencji

Uczestnicy konferencji mogą zdobyć niezbędną wiedzę z zakresu wymogów prawno-podatkowych, potrzeb konsumenta na rynkach zagranicznych, kwestii logistycznych oraz odprawy celnej. To wszystko będzie możliwe już 7 listopada 2019, w godzinach 9:00-15:00 w Ministerstwie Przedsiębiorczości i Technologii w Sali pod Kopułą na Placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie.. Organizatorem wydarzenia jest Izba Gospodarki Elektronicznej oraz Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii. 

,,Polscy przedsiębiorcy prowadzący działalność w Internecie już na etapie budowania strategii swojego e-commerce’u powinni myśleć globalnie i mieć w założeniu cross-border. E-commerce nie zna granic, a sprzedaż na rynkach transgranicznych pozwala dotrzeć do szerszego grona odbiorców oraz nawiązania nowych relacji biznesowych. Izba Gospodarki Elektronicznej, jako organizacja prężnie działająca na rozwój e-commrece, wspiera przedsiębiorstwa w internetowej sprzedaży zagranicznej’’ Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

Wydarzenie skierowane jest do eksporterów tradycyjnych biznesów, producentów, MŚP, planujących działalność online, e-sklepów działających lokalnie oraz firm logistycznych.

Więcej informacji na stronie organizatora.

KOMERSO jest patronem medialnym wydarzenia. 

Polecamy tę konferencję

Akademia Marketingu: (Z)mierz się z content marketingiem