Przedświąteczne, nowe narzędzie reklamowe dla sprzedawców od Google
Wszystko wskazuje na to, że w tym roku postawimy na zakup świątecznych prezentów online. Dlatego Google postanowiło pomóc sprzedawcom wprowadzając nowe narzędzie reklamowe.
Google gotowe na Boże Narodzenie
Chociaż do świąt Bożego Narodzenia jeszcze trochę, Google już teraz przygotowało narzędzie reklamowe dla sprzedawców. Wszystko po to, aby mogli oni zwiększyć zainteresowanie produktem. I bardzo dobrze, ponieważ pomimo jeszcze długiego czasu oczekiwania, reklama, jak i narzędzia mogą okazać się pomocne już dziś. A oto co proponuje Google.
Na blogu giganta czytamy, że tak naprawdę zmian będzie kilka. Po pierwsze, pojawił się nowy element kampanii lokalnych umożliwiający optymalizację wskaźników dotyczących wizyt w sklepie stacjonarnym. Dotyczą one w dużej mierze wskazówek dojazdów czy chociażby połączeń telefonicznych.
Za pomocą tych lokalnych kampanii, firmy będą mogły kierować swoje usługi do pobliskich wyszukiwarek. To z kolei pozwoli im zwiększyć zainteresowanie odbiorców i odpowiednio optymalizować reklamy właśnie pod kątem odwiedzin.
…i na Czarny Piątek
Czarny Piątek to od niedawna nieodłączny element zakupów na Boże Narodzenie. Przede wszystkim dlatego, że chociażby w teorii ceny spadają w dół. Dlatego Google rozszerzyło filtry sprzedażowe i ułatwienie korzystania z promocji w Zakupach Google.
I dlaczego to jest dobra wiadomość dla sprzedawców? Ponieważ często, zanim coś kupimy, lubimy odpowiednio wcześnie to wyszukać w internecie. Dlatego też odpowiednio wcześnie uruchomione narzędzie od Google może być rzeczywistym wsparciem przed gorącym okresem dla sprzedawców.
Promuj biznes na łamach Komerso.pl!