Snapchat przedstawia nowy format reklam

Snapchat przedstawia nowy format reklam

Snapchat to kolejne medium społecznościowe, które otwiera się na usługi reklamowe. Od teraz, umożliwia swoim użytkownikom umieszczanie reklam dynamicznych. To ważna informacja dla wszystkich, którzy są związani z e-commerce. Dlaczego?

Co mówi Snapchat o nowej funkcji reklamowej?

Jak czytamy na blogu Snapchata, sami twórcy aplikacji nazywają tę funkcję najważniejszą aktualizacją aplikacji dla branży e-commerce. Od teraz daje możliwość umieszczania reklam dynamicznych swoim użytkownikom. Trzeba przyznać, że Snapchat jest najbardziej niedocenianym przez reklamodawców medium, gdyż to właśnie ta aplikacja oferuje reklamodawcom najwięcej możliwości. Do tej pory, mogli zarówno uzyskać dostęp do ekskluzywnych ofert, śledzić kampanię za pomocą Snap Pixel, a także optymalizować kampanię pod kątem zakupów, a także synchronizację katalogów produktów. Nowo wprowadzone reklamy dynamiczne mogą zwiększyć zaangażowanie odbiorców, a co za tym idzie przyczynić się do wzrostu konwersji. Oto jak wygląda zmiana:

źródło: forbusiness.snapchat.com

Warto również zaakcentować fakt, że Snapchat jest doskonałym medium reklamowym dla Millenialsów i pokolenia Z. Dla reklamodawców jest to nie tylko wygodne, ale także kreatywne wykorzystanie przestrzeni reklamowej w social mediach.

Zalety reklamy dynamicznej na Snapchacie

Snapchat na swojej stronie wyróżnia trzy podstawowe zalety reklamy dynamicznej. Wśród nich, kreatywność i dowolność wyboru. Oznacza to, że reklamodawca może samodzielnie dokonać wyboru szablonów, a co za tym idzie, jego reklama będzie bardzo spersonalizowana. Druga z nich, to oczywiście dynamizm, który pozwoli w szybki sposób stworzyć reklamę, a w związku z tym więcej czasu poświęcić innym działaniom. Ostatnią zaletą lecz najważniejszą, jest przede wszystkim dotarcie do odpowiedniego klienta, którego zainteresowania są spójne z naszym produktem lub usługą, którą oferujemy. Oczywiście zalet tych można znaleźć więcej, m.in. za jedną z nich należy uznać łatwy dostęp i niskie koszty eksploatacji.

źródło: forbusiness.snapchat.com

Jak czytamy na stronie Snapchata, kampanie z udziałem reklam dynamicznych powodują zmniejszenie kosztu zakupu o 66% i wzrost ROAS o 286% . Reklamy dynamiczne będą dostępne w najbliższych tygodniach w USA. Reklamodawcy z innych krajów, będą musieli niestety jeszcze na tę funkcję poczekać.

Polecamy tę konferencję

Akademia Marketingu: (Z)mierz się z content marketingiem