Zalando wkracza do Polski z asortymentem kosmetycznym
Zalando – wiodąca europejska platforma modowa i lifestyle’owa, rozpoczyna sprzedaż kosmetyków online na rynku międzynarodowym. W pierwszej kolejności będą one dostępne Polsce i Austrii. Asortyment kosmetyków pielęgnacyjnych dla kobiet i mężczyzn pojawi się w tych krajach przed świętami Bożego Narodzenia i będzie dystrybuowany z centrum logistycznego w Erfurcie w Niemczech.
Oferta kosmetyków
Oferta “Beauty dla kobiet” została wprowadzona na rynek niemiecki latem tego roku. W tym momencie Zalando poszerza sprzedaż kosmetyków o produkty pielęgnacyjne dla mężczyzn. Asortyment “Beauty for Men” obejmie aż 1 500 artykułów 25 marek, do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Produkty będą dostępne również stacjonarnie, w tzw. „Beauty Station” w Berlinie, gdzie klienci mają możliwość przetestowania produktów oraz skorzystania z porad specjalistów kosmetycznych.
Zwiększony asortyment kosmetyczny pozwoli konsumentom na skomplementowanie pełnej stylizacji, w oparciu o spersonalizowane porady na platformie. Poprzez te działania Zalando realizuje swoją misję bycia europejskim prekursorem w dziedzinie mody i artykułów lifestyle’owych oraz spełnia obietnicę tworzenia platformy zakupowej, dostosowanej do indywidualnych potrzeb każdego klienta.
Znane marki kosmetyczne, także dla mężczyzn
Bardzo cieszymy się z wprowadzenia oferty Beauty dla kobiet w Niemczech tego lata. Udostępniając około 7 000 produktów ponad 150 popularnych marek kosmetycznych, stworzyliśmy silną i rozbudowaną ofertę. Nasze pierwsze dane wskazują, że 70 procent naszych klientów podczas zakupów z segmentu Beauty kupuje również odzież, co potwierdza naszą strategię opartą o model cross-selling. Z tego powodu uznaliśmy, że to właściwy moment na poszerzenie kategorii Beauty o produkty dla mężczyzn oraz wprowadzenie do sprzedaży kosmetyków w Polsce i Austrii – mówi Claudia Reth, Vice Prezes kategorii Specialities w Zalando.
Mark Tranter o Zalando Beauty
Mark Tranter jest odpowiedzialny za wdrożenie oferty Beauty for Men w Zalando. Zapytany o to, jak kategoria Zalando Beauty wpisuje się szerzej w koncept platformy, odpowiedział:
Oferta Beauty może przemawiać do męskiej części klientów platformy modowej Zalando poprzez sugerowanie w wyborze stylizacji podejścia “od stóp do głów”. Na przykład poprzez spersonalizowane porady typu “Jeśli kupujesz płaszcz zimowy, może przyda ci się także nowy produkt do pielęgnacji skóry zimą? [….] Platforma Zalando ma na celu inspirować i edukować, poza oczywistą funkcją sprzedaży, ma to być także przyjazne miejsce do spędzania wolnego czasu, a oferta Beauty dla mężczyzn jest istotną częścią tej koncepcji.
O Zalando
Zalando jest wiodącą w Europie platformą modową i lifestyle’ową dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Firma z siedzibą w Berlinie oferuje swoim klientom szeroki wybór takich artykułów lifestyle’owych jak buty, odzież, akcesoria i produkty kosmetyczne z darmową dostawą i zwrotem. W asortymencie znajduje się blisko 2000 marek zarówno znanych na całym świecie, produkty lokalnych projektantów, a także marki własne.
Zalando dostosowuje swoją ofertę indywidualnie do specyfiki każdego z 17 obsługiwanych krajów europejskich: Austrii, Belgii, Czech, Danii, Finlandii, Francji, Niemiec, Irlandii, Włoch, Luksemburga, Holandii, Norwegii, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Polski i Wielkiej Brytanii. Sieć logistyczna obejmująca pięć centralnie położonych centrów logistycznych i mniejsze magazyny w Północnych Włoszech, Francji i Szwecji, pozwala na efektywną obsługę klientów w całej Europie.
Firma jest przekonana, że dzięki umiejętnemu połączeniu trzech komponentów, jakimi są moda, technologia i logistyka, jest w stanie zaoferować zarówno klientom, jak i partnerom, produkty najwyższej jakości.
Źródło: informacja prasowa
Promuj biznes na łamach Komerso.pl!