e-Izba tworzy diamenty. Wystartowały zgłoszenia do Performance Marketing Diamonds EU 2024
Start konkursu Performance Marketing Diamonds EU od 4 stycznia Nowego Roku oznacza, że agencje performance, wydawcy, domy mediowe oraz firmy rozpoczynają rywalizację, która podsumuje ich całoroczne dokonania. To VI edycja konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Jury oceni projekty prowadzone na 27 rynkach Unii Europejskiej. To jedyny polski konkurs branżowy performance marketingu i afiliacji o zasięgu, który pokazuje międzynarodowy prestiż polskich specjalistów e-marketingu.
Dynamika rozwoju marketingu online odpowiada rosnącej sile e-commerce, i na odwrót. Autorów tego sprzężenia zwrotnego można oklaskiwać w wielu środowiskach, ale w tym przypadku reflektory zostaną skierowane na żywiołowy i innowacyjny cyfrowy marketing efektywnościowy. I podobnie jak w poprzednich edycjach, e-Izba w 2024 po raz szósty będzie poszukiwać diamentów performance marketingu i afiliacji w wyjątkowym, bo międzynarodowym konkursie. Firmom, które wezmą udział w Performance Marketing Diamonds EU, PMD 2024, pozwoli porównać dokonania i zaprezentować innowacyjność szerokiemu rynkowi.
Przyspieszamy, co widać wokoło
W świecie, w którym królują decyzje biznesowe oparte na danych i precyzyjne targetowanie, konkurs rozszerza się o nowe kategorie, aby jeszcze bardziej podkreślić rozwój tej części e-commerce. Nowości 2024 roku to:
- The most effective paid search campaign (Blok Performance&Affiliate Marketing)
- The most challenging performance campaign (Blok Performance&Affiliate Marketing)
- Think-out-of-the-box campaign (Blok Creative Performance)
- The most creative use of AI (Blok Creative Performance)
- ROI content campaign for e-commerce (Blok Content Performance)
- The most effective video content (Blok Content Performance)
- The most effective retail campaign (Blok Strategy Performance).
Nowe kategorie odpowiadają czasom, które wyznaczają szybki rozwój algorytmów, zmiany zachowań konsumentów, transformację biznesu oraz platform. Te zjawiska oddziałują silnie na rynek, który jak zawsze ceni sobie innowacje, zwinność i gotowość na ciągłe zmiany.
Wymienione wartości niezmiennie dostarczają agencje performance, firmy, wydawcy i domy mediowe działające w obszarach performance marketingu i afiliacji. To do nich adresowany jest konkurs.
Kto, jeśli nie my
– Rywalizacja na skalę UE pokazuje siłę polskiego marketingu online. Doszliśmy do dojrzałości, która jest godna, aby pokazać ją szerokiemu gronu odbiorców. Kampanie i modele biznesowe, które tworzą krajowe agencje to rozwiązania skalowalne na cały świat – Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej z przekonaniem kreuje atmosferę pierwszego z konkursów organizowanych przez e-Izbę w 2024 roku. – Za każdą udaną kampanią stoi zespół ludzi, którzy niestrudzenie pracują nad wcielaniem pomysłów w życie. I wciąż w tym konkursie nie zapominamy o tym, że technologia to narzędzie w rękach człowieka – dodaje.
Międzynarodowy zasięg i budowanie prestiżu w skali UE to najważniejsza wartość konkursu. Co przekłada się na to, że konkurs PMD 2024 to unikatowa szansa dla polskich firm na zaprezentowanie działań i osiągnięć poza granicami naszego kraju, aby w szerokim zasięgu zapewnić sobie biznesową ciągłość. Z kolei dla firm, które realizują kampanie performance’u w innych krajach europejskich jest to możliwość prezentacji swojej działalności w Polsce.
– Nagrody w konkursie e-Izby Performance Marketing Diamonds przyznawane są agencjom, domom mediowym i brandom, których kampanie znacząco wyróżniły się na tle konkurencji. Wyłonienie zwycięzców nie jest prostym zadaniem, gdyż performance marketingu w Polsce i Unii Europejskiej z roku na rok rozwija się bardzo dynamicznie. W 2024 roku e-Izba organizuje juz VI edycję konkursu Performance Marketing Diamonds EU. Każda kolejna odsłona cieszy się rekordowym zainteresowaniem. Jestem przekonana, że również w tym roku będziemy mieli okazję oceniać projekty o jeszcze większym zasięgu oraz nietuzinkowej koncepcji. Zgłaszając się do konkursu Performance Marketing Diamonds EU otrzymujecie możliwość zdobycia diamentów performance marketingu oraz zaprezentowania swoich projektów przed ekspertami z Polski i UE. Serdecznie zachęcam do udziału w konkursie! – mówi Anastasiya Buryanova, Koordynator VI edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2024.
Diamenty są wieczne
Na uroczystej gali kończącej V edycję PMD 25 maja 2023 r. poznaliśmy zwycięskie firmy i agencje w 12 kategoriach. Tytuł Performance Agency of the Year po raz kolejny otrzymała Sales Tube. Statuetka Brand of the Year trafiła do Decathlonu. Tytuł Grand Prix powędrował do Cube Group.
Osiągnięcia wszystkich laureatów PMD pokazują wspólne wysiłki zespołów i odzwierciedlają kulturę współpracy, pasję i dążenie do doskonałego performance – taka jest kondycja branży na przełomie starego i nowego roku. Co również jest zaproszeniem dla ambitnych zespołów, aby dały się poznać bliżej w profesjonalnej rywalizacji, pod okiem audytora – kancelarii Sowiński i Partnerzy.
Performance Marketing Diamonds EU – i jesteś w grze!
Zwycięzcy zostaną wyłonieni ze zgłoszeń w czterech obszarach: Performance&Affiliate Marketing, Creative Performance, Content Performance oraz Strategy Performance. Oprócz tego jury przyzna nagrody w kategoriach głównych. Podczas gali konkursu dowiemy się też kto otrzyma nagrody główne oraz Grand Prix – to wyróżnienie przeznaczone jest dla najlepszego z najlepszych.
- Zgłoszenia do VI edycji konkursu z obszaru performance i afiliacji są przyjmowane wyłącznie w języku angielskim do 5 lutego 2024 r. pod tym linkiem.
- Ogłoszenie nominowanych przewidywane jest na 23 kwietnia.
- Gala z wręczeniem nagród zaplanowana jest na 25 maja 2024 r.
Co roku zainteresowanie wydarzeniem rośnie, dlatego nie warto zwlekać z decyzją o udziale. e-Izba tworzy diamenty – Twój zespół na nie zasługuje!
Po więcej informacji o konkursie zapraszamy na https://pmdiamonds.eu/
Partnerzy międzynarodowi: Bulgarian E-commerce Association, Ecommerce Europe oraz Serpact.
KOMERSO jest patronem medialnym konkursu.
Promuj biznes na łamach Komerso.pl!